Nuffnang

Jumaat, 28 Februari 2014

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


myartis.com : GAMBAR - AKSI &#39;BAGAI PUTERI&#39; <b>NUR FAZURA</b>

Posted: 04 Feb 2014 12:53 PM PST

Aksi menarik Nur Fazura yang menggayakan pakaian ala-ala puteri pengantin. Iyalah, meskipun impiannya dulu tidak kesampaian, namun sekurang-kurangnya Fazura nampak cantik dan menawan dengan gaya sebegini.

Artikel terdahulu:

Bak kata orang, kalau dah cantik tu, pakai apapun kena. Pada anda yang mahu cuci mata, jom kita tengok gelagat Fazura yang pastinya menarik minat ramai jejaka di luar sana. Heh.

         ________________________

aku ADI EMRAN: GLAM LELAKI FEBRUARI 2014 : <b>NUR FAZURA</b>

Posted: 31 Jan 2014 04:38 AM PST

Buat pertama kali aku rasa GL menampilkan perempuan solo sebagai muka depan. Siapa dia wanita ulung yang pertama kali menjadi penyeri cover secara solo GL. Ahaaa..... siapa lagi kalau bukan si cantik manis Fazura. What do you think when you see Fazura as front cover of GL? And what about the whole concept of the photoshoot? Bagi aku, aku ada beberapa impressions tatkala aku tengok layout cover GL ni. Pertama, wanita solo sebagai cover. Pelik sebab GL belum pernah lagi menampilkan wanita solo sebagai cover. Terdahulu adalah Nabila Huda pernah jadik cover tetapi dia digandingkan dengan model lelaki. Sama jugak dengan  Khairul Fahmi Che Mat (Apek) yang pernah digandingkan dengan seorang model wanita 'mat saleh'. At least ada lelaki jugak wokey sebab aku rasa kali ni bila aku beli dan terus kepit GL ni kat celak ketiak aku, aku rasa macam aku terbeli majalah nona or cleo. Kedua konsep untuk photoshoot kali ni, macam tak kena (pada pendapat aku la..). Aku rasa patutnya sidang redaksi GL seharusnya guna konsep androgony kat Fazura. Ubah sikit stail Fazura yang feminim tu kepada maskulinity. Maybe her hair style or wardrobe function. Barulah GLAM LELAKI. Lagi satu, dengan baju biru yang besar gedabak dan duck lips, oh NO..... Seriously???
Apa-apa pun, no matter what, I do and still love GL. Thats only my own opinions....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan