Nuffnang

Selasa, 18 Februari 2014

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


<b>Syamsul Yusof</b> & Puteri Sarah Liyana Nikah 8 Mac Ini | - Beautifulnara

Posted: 05 Feb 2014 11:15 PM PST


Alhamdulillah. Niat yang baik pasti akan dipermudahkan. Perancangan Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana untuk mendirikan masjid nampaknya semakin menjadi kenyataan dengan tarikh hari pernikahan telah dapat ditentukan. Ibu Syamsul mengesahkan bahawa anaknya akan bernikah dengan Puteri Sarah pada 8 Mac ini bertempat di Masjid Sri Damansara pada pukul 10 pagi.

syamsul yusof

Manakala majlis resepsi perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah pula akan diadakan pada 18 April Dewan Perdana Felda. Majlis resepsi untuk adik Syamsul iaitu Syafiq turut sama akan diadakan serentak. Sementara itu majlis resepsi Puteri Sarah Liyana akan diadakan pada malam hari pernikahan di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam .

syamsul

Jutaan tahniah buat Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana atas berita gembira ini. Jangan lupa jemput Abang Nara. Teringin nak makan nasi minyak. Paling penting nak tengok pengantin baru bersanding di atas pelamin. Apa pun, sama-samalah kita doakan agar segala perancangan berjalan lancar. Info asal Mstar Online.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan