Nuffnang

Isnin, 17 Mac 2014

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


Skandal <b>Adi Putra</b>,Noraida Mengaku Sudah Berpunya | Akak Dibalik <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2014 02:16 PM PST

Akhirnya, Nooraida Abdul Talib, isteri orang yang mengaku berskandal dengan Adi Putra membuka semula akaun Instagramnya kepada umum. Semuanya angkara video yang disalaherti sebagai video menggoda hingga mencecah 100,000 hits dalam masa tiga hari.


Paling menarik, Aida juga memuat naik sekeping gambar dia dan bekas suaminya Amiruddin Othman makan-makan bersama. Mungkinkah itu bermaksud mereka sedang berbaik semula? Malah ada pelawat Instagramnya yang turut memberi kata nasihat agar mereka bersatu kembali.

"Kami tak pernah bermusuh la. Supporter terbaik. Tetap kawan baik. Dia takkan biar saya susah. Inilah nilai kasih sayang," ujar Aida.

Terdahulu, pesan Aida ketika membuka kembali laman sosialnya: "Sila tinggalkan komen yg baik2 saja. Sy nak berbaik dgn semua yg singgah di ig saya. Tapi kata2 buruk atau nasihat yg melampaui batas akan diblock terus. Minta tolong jgn mempertikaikan pilihan hidup saya di ig saya ya, di tempat lain, silakan.

"Sekiranya anda beranggapan sy mencari yg lebih baik, anda silap sbb anda tak tahu apa yg berlaku sebenarnya dan boleh terus fikir mcm2 atau dengar dari si a, si b, si c n lain2. Dan tak perlu salahkan org lain sbb saya pun tak salahkan org lain.

"Kalau begini buat saya bahagia dan gembira kenapa sy perlu dengar cakap org? Semua org yg bercerai tu jahat ke? Ok whatever. Susah senang gembira saya hanya ibubapa, adik beradik serta si comel sy saja yg tahu. saya gembira ada mereka dlm hidup saya.

"Saya suka benar dengan nasihat dari org baik sbb kata2nya sangat menusuk kalbu.. sbb org baik takkan menghukum org lain dan takkan hina org lain. Jgn sampai anda ludah kena muka sendiri atau kena pada org2 yg anda sayang," demikian nasihat panjang lebar Aida yang mula kelihatan bagai selebriti.


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori artis dengan judul Skandal Adi Putra,Noraida Mengaku Sudah Berpunya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2014/03/skandal-adi-putranoraida-mengaku-sudah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 3 Mar 2014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan