Nuffnang

Sabtu, 22 Mac 2014

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


Tangan <b>Adira AF</b> berbalut sebab.. - Gossip Artis Malaysia

Posted: 18 Mar 2014 11:00 PM PDT

Pada: Rabu, 19 Mac 2014 Khabarnya Adira AF ditimpa kemalangan apabila dia terjatuh ketika menaiki tangga di sebuah kilang di Pulau Indah, Klang pada hari Isnin yang lalu mengakibatkan tangan kirinya cedera ringan dan tidak serius setelah membuat pemeriksaan doktor menurut petikan portal mStar semalam.
"Di kilang tersebut, kakak saya ada buka sebuah kantin, dan ketika itu saya mahu melawatnya di sana.

"Terlebih seronok agaknya. Ketika sedang menaiki tangga, saya tersilap langkah lalu terjatuh dan kemudian terus ke sebuah klinik di sekitar Kluang untuk mendapatkan rawatan,"

"Cedera ini bukan bermakna saya dapat berehat kerana kerja masih lagi perlu diteruskan.

"Lagipun hanya tangan yang cedera bukannya suara dan masih lagi boleh menyanyi macam biasa. Cuma penampilan saya dengan tangan berbalut saja membuatkan ia kelihatan tidak berapa menarik," -Adira

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan