Nuffnang

Selasa, 11 Mac 2014

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Saya Tiada Masa Untuk Berfoya-foya – <b>Erra Fazira</b> | - Beautifulnara

Posted: 03 Mar 2014 09:00 PM PST


Abang Nara dah agak dah yang Erra Fazira pasti akan terkejut apabila membaca desas-desus perhubungannya dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor. Malah Erra sendiri mengakui tidak mengenali Ku Nan secara rapat dan tiada masa untuk menjalinkan hubungan seperti yang didakwa. Kesian Erra baru kena cerai dah timbul gosip tidak masuk akal sebegini.
erra faziraKata Erra Fazira kepada Berita Harian:-

Tolong jangan kaitkan saya dengan mana-mana lelaki hanya kerana dengar gosip. Saya tiada masa untuk berfoya-foya. Selalunya Januari atau Februari adalah masa untuk saya bawa kakitangan bercuti. Namun disebabkan terlalu sibuk, saya tidak sempat berbuat demikian. Jadi bila masa untuk saya jalin hubungan sedangkan untuk diri sendiri pun tidak cukup masa?

Malah menerusi Harian Metro juga, Erra melahirkan rasa kecewanya kerana desas-desus seperti ini mengaibkan dirinya yang merupakan seorang ibu tunggal. Kata Erra lagi:-

Mentang-mentanglah saya ibu tunggal, jangan mudah nak aibkan saya sesuka hati. Saya ada keluarga, begitu juga pihak yang dikaitkan itu yang ada keluarga perlu dijaga.

Saya sebenarnya tidak kenal pun Ku Nan. Apabila disebut nama penuhnya, saya macam pernah dengar. Rupa-rupanya beliau seorang menteri dan saya sememangnya tidak pernah bekerjasama dengan beliau.

erra fazira comelMacam-macam dugaan yang timbul di dalam hidup insan bernama Erra Fazira ini. Diharap gosip sebegini tidak menghalang Erra untuk memberi fokus dan persembahan terbaik di dalam Konsert Teatrikal Suara Kita yang bermula semalam. Kepada Erra, semoga terus tabah dan cekal dengan apa jua ujian dalam hidup anda.

Baca Yang Ini Pulak:-

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2014 01:03 AM PST

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/pukau-ribuan-penonton-konsert-teaterikal-suara-kita-imbau-kenangan-cinta-awie-erra-fazira/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Pukau+Ribuan+Penonton%2C+Konsert+Teaterikal+Suara+Kita+Imbau+Kenangan+Cinta+Awie+%26%23038%3B+Erra+Fazira&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fpukau-ribuan-penonton-konsert-teaterikal-suara-kita-imbau-kenangan-cinta-awie-erra-fazira%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Kini Trending

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira

Hari pertama Konsert Teaterikal Suara Kita yang menggandingkan nama-nama besar, Awie, Ziana Zain dan Erra Fazira telah berlangsung dengan jayanya pada malam Isnin lepas.

Teater muzikal yang julung-julung kali diadakan oleh syarikat produksi Awie itu dimulakan dengan persembahan nyanyian secara berselang-seli bermula dengan lagu Puncak Kasih disusuli oleh Yang Terindah Hanyalah Sementara dan Bara.

Saat pertama kali suara ketiga-tiga penyanyi dan pelakon terkenal itu kedengaran, penonton mula bersorak kegembiraan sambil menyanyi bersama mengikut bait-bait lirik yang penuh dengan kenangan lama.

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira

Jika segmen pertama hanya diserikan dengan lagu-lagu popular sekitar tahun 90an, penonton kemudiannya dihiburkan dengan sketsa menarik antara Awie, Ziana dan Erra yang mana jalan ceritanya berkisarkan kepada filem-filem popular lakonan mereka antaranya Sembilu, Sembilu 2, Tragedi Oktober, Maria Mariana dan Merah.

Para peminat tegar yang sentiasa mengikuti perkembangan ketiga-tiga selebriti popular ini pastinya cukup arif dengan gosip cinta penuh kontroversi yang pernah mengaitkan Awie dengan Erra suatu ketika dulu.

Bukan sekadar di dalam filem, namun kisah cinta mereka turut berlarutan hingga ke luar set penggambaran hinggalah Awie dan Erra memutuskan untuk bertunang sebelum mereka akhirnya berpisah selepas beberapa tahun menjalin cinta.

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira

Seluruh panggung yang dipenuhi hampir 1,500 penonton pada malam itu bagaikan dibawa mengembara semula ke masa lalu di saat Awie dan Erra sedang bercinta sehinggakan penonton dapat merasakan sendiri kepedihan hati antara pasangan ini menerusi salah satu babak di dalam filem Tragedi Oktober.

Malah penjiwaan Erra sebagai seorang wanita yang ditindas gara-gara cintanya dengan Awie terhalang juga mampu memberi impak kepada penonton, lebih-lebih lagi apabila bekas Ratu Cantik Malaysia itu menyampaikan lagu duet bersama Awie sebelum mengakhiri persembahan mereka.

Bagaimanapun, sejak dari awal persembahan lagi Erra telah menjelaskan bahawa segala adegan yang ditonjolkan dalam konsert berkenaan hanyalah sekadar lakonan semata-mata dan enggan spekulasi terbaru timbul mengaitkan nama mereka dengan kisah lalu lagi.

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira

Manakala Awie juga berulang kali berterima kasih kepada isteri tercinta, Rozana Misbun kerana memberi lampu hijau kepadanya untuk berganding semula dengan Erra demi projek unggul ini.

Menurut Awie, tujuan utama mengadakan konsert ini adalah untuk menamatkan segala spekulasi yang sering bertebaran selama ini selepas dia dan Erra dilanda kontroversi beberapa tahun lalu.

Sebenarnya tujuan saya menjayakan Konsert Teaterikal Suara Kita ini adalah untuk memberitahu semua orang bahawa saya dan Erra masih boleh menjadi kawan dan BFF (Best Friends Forever) biarpun kami pernah menghadapi masalah sebelum ini.

Selain gandingan mantap Awie dan Erra, tidak lengkap rasanya jika nama Ziana tidak diangkat sebagai salah seorang teraju utama yang menjayakan persembahan mereka. Dari apa yang diperhatikan, Ziana juga layak diberikan pujian kerana berjaya memberikan lakonan spontan dan mencuit hati biarpun pertama kali melibatkan diri di dalam teater.

Pukau Ribuan Penonton, Konsert Teaterikal Suara Kita Imbau Kenangan Cinta Awie & Erra Fazira

Secara peribadinya, Awie pula disifatkan sebagai penghibur terbaik pada konsert berkenaan apabila berjaya membuatkan penonton tertawa geli hati dengan karakternya yang diubah sedikit dari cerita asal.

Kalau anda nak tahu apakah kelainan yang diberikan oleh Awie di dalam Konsert Teaterikal Suara Kita ini, jangan lupa dapatkan tiket dan saksikan penyanyi pujaan ramai ini menyanyikan lagu-lagu yang pernah mencipta fenomena seperti Di Ambang Wati, Ratuku, Senja Nan Merah, Kekal, Bersama Akhirnya, Jendela Hati, Pasrah dan banyak lagi.

Untuk pengetahuan anda, tiket persembahan yang berlangsung dari 3 Mac hingga 9 Mac 2014 di Panggung Sari Istana Budaya ini mula dijual dari harga RM79 hingga RM499 dan boleh dibeli di kaunter Istana Budaya ataupun layari Ticket2u.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan