Nuffnang

Khamis, 13 Mac 2014

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


myartis.com : BILA SUAMI <b>FARAWAHIDA</b> KENA GOSOK BAJU <b>...</b>

Posted: 21 Feb 2014 12:25 PM PST

"Saya memang malas nak gosok baju lebih-lebh lagi apabila melibatkan pakaian suami. Saya rasa kerja itu susah, tambah pula suami amat peka dengan garisan-garisan di baju," demikian kata Farawahida Razali, 29, yang berkahwin pada 16 Disember tahun lalu.

Oleh yang demikian, suaminya Abdul Shukur Mohd Zain, 30 terpaksa menggosok baju sendiri sekiranya mahu ianya sempurna. Heh.

"Sejak kecil lagi saya lebih senang memberikan tugas itu kepada ibu kerana risau jika pakaian tersebut hangus terbakar.

"Memandangkan suami tahu saya tidak pandai menggosok, dia tidak berani nak minta saya melakukan kerja itu dan baginya, lebih elok jika dia sendiri yang menggosok baju-baju kemejanya," kata Farawahida kepada media.

Berbulan madu si Universal Studio - klik untuk imej besar

Dia bersyukur apabila suaminya seorang lelaki yang tidak cerewet dalam apa saja perkara. Malah dalam hidangan makanan harian juga, suaminya lebih senang makan lauk biasa sahaja.

"Alhamdulillah suami saya tak cerewet lebih-lebih lagi bab makanan. Dia lebih suka kalau ada dua jenis lauk untuk dimakan dengan nasi.

"Memandangkan saya suka memasak, rasa tak puas pula kerana tak dapat nak masak macam-macam," ujarnya dipetik sebagai berkata melalui Mstar Online.

         ________________________

Tiada ulasan:

Catat Ulasan