Nuffnang

Isnin, 5 Mei 2014

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>elfira</b>-<b>loy</b>-kahwin copy | Flickr - Photo Sharing!

Posted: 30 Oct 2010 09:10 PM PDT

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

kerana tidak berdisiplin, produksi halau balik <b>elfira loy</b>?

Posted: 30 Apr 2014 05:41 PM PDT

Kecoh lagi dengan isu artis tidak berdisiplin. Kalau sebelum ini dengan isu pelakon wanita mabuk di Sydney, kali ini ia melibatkan pelakon wanita berbakat besar, Elfira Loy yang didakwa menghadapi masalah disiplin dan dihalau oleh pihak produksi.

Menurut sumber yang ammboi baca, Elfira dikatakan menghadapi masalah disiplin setelah beberapa kali juga tidak hadir ke sesi latihan pementasan teater lakonannya. Kemudian, Elfira yang hadir sebelum pelancaran pementasan itu telah dihalau balik oleh produksi ketika nak buat sound check.

elfira loy

Sumber itu juga memberitahu, bukan sahaja penerbit teater bengang dengan disiplin Elfira malah para pelakon lain dalam teater tersebut. Oleh itu, isu berkenaan menjadi punca Elfira tidak menghadiri majlis pelancaran teater itu dan wataknya digantikan dengan seorang pelakon baru sebagai stand in.

Itu sahajalah yang ammboi baca dan tidak lah tahu cerita sebenarnya. Hanya Elfira dan penerbit sahaja tahu perkara sebenar. Jika benar, harap ianya bukan sahaja menjadi pengajaran kepada Elfira malah kepada pelakon lain juga.

Sumber asal: MURAI

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan