Nuffnang

Ahad, 1 Jun 2014

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


<b>Maya Karin</b>: Ada Lelaki Yang Sanggup Menunggu Saya Tiga <b>...</b>

Posted: 28 May 2014 05:20 PM PDT

Bertuah menjadi Maya Karin, sudahlah berbakat cantik pula. Namun sayangnya kini hati beliau sudah dimiliki seseorang walaupun selebriti ini mengambil keputusan untuk tidak mendedahkan identiti kekasihnya itu kepada pengetahuan umum.

"Saya memang macam ini, tidak mahu berkongsi hal peribadi saya melainkan benda itu adalah penting. Malah kawan-kawan saya pun kadang-kadang tidak tahu siapa saya tengah berpacaran kerana saya senyap sahaja. Apatah lagi berkongsi secara umum di media sosial"

Boleh rentan juga hati lelaki yang menjadi kekasih Maya Karin jika terlalu berahsia hidupnya. Sudah bersusah payah memikat hati Maya Karin, terpaksa pula merahsiakan perkara ini. Namun, Maya Karin sendiri mendakwa ada lelaki yang sanggup menunggu bertahun demi cintanya.

"Ya, ada lelaki yang sanggup tunggu saya sehingga mungkin 3 hingga 5 tahun," ujar Maya Karin.

Untunglah. (rtky/m)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan