Nuffnang

Jumaat, 23 Disember 2011

Bunkface - Google Blog Search

Bunkface - Google Blog Search


Mesej Dalam Lagu | Panik - <b>Bunkface</b> | Sutera Blogger

Posted: 03 Dec 2011 07:38 AM PST

bunkface%252Bpanik%252Bfull%252Bversion Mesej Dalam Lagu | Panik   Bunkface
 

Assalamualaikum,

Macam siot je muka Sam dalam gambar atas ni.  Serius gambar ni smart haha.  Tak payah nak cerita panjang.  Semua dah kenal band ni yang bernama Bunkface atau boleh saya panggil Blink 182 Malaysia.  Semalam masa terdengar radio terdengar lagu ni lalu saya pun search kat youtube.  Kalau yang follow lagu Bunkface mesti tau most of their song adalah motivation song.  Apa kata kita layan lagu single baru Bunkface – Panik :

Bunkface – Panik [Download Here]

Tak payah la nak attach lirik sekali sebab kat video tu dah ada.  Apa yang korang dapat dari lirik dia?  Simple je satu je yang saya nak share iaitu biarkan apa sahaja orang nak kata kita move on je dengan style kita.  Lagu ni memang kena dengan situasi GTB sekarang.  Yang tak tau boleh selak-selak blog ni.  Saya sendiripun dah buat silap sebab terlalu layan benda bodoh tu dan akibatnya penulisan penuh dengan emosi.  Thanks to sahabat saya yang telah kasi advice tanpa sedar haha.  Yang paling best ialah pada bridge lagu ni haha…

p/s :

Aku senyap bukan bermakna aku kalah dan tidak juga bermakna kamu betul sekadar menunaikan tanggungjawab antara manusia.

pixel Mesej Dalam Lagu | Panik   BunkfaceFull content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan