Nuffnang

Ahad, 22 Januari 2012

Dafi af - Google Blog Search

Dafi af - Google Blog Search


<b>Dafi AF</b> pun tengok MAHARAJA LAWAK di YouTube | Himpunan <b>...</b>

Posted: 04 Jul 2011 09:30 AM PDT

hi 01.1 Dafi AF pun tengok MAHARAJA LAWAK di YouTube

IMPAK besar daripada Maharaja Lawak telah mempopularkan nama Shuib dan Dafi.

"Memang pada mulanya, saya pelik mengapa nama saya sering disebut oleh Shuib dalam persembahannya. Jujurnya juga, saya memang tidak berkesempatan untuk menonton Maharaja Lawak setiap minggu.

"Lalu, saya menonton setiap episod di YouTube dan saya perhatikan jika Shuib tidak menyebut nama saya, pasti akan ada perkara lain yang ada kena-mengena dengan saya yang akan digunakannya sebagai bahan jenaka.

"Saya memang tidak ketinggalan menonton kesemua persembahan mereka di YouTube. Apa yang boleh saya katakan, mereka memang kumpulan lawak sejati dengan jenaka yang membuatkan kita tidak kering gusi," ujar Dafi yang cukup popular dengan lagu Bila Terasa Rindu itu lagi.

Namun begitu, Dafi tidak dapat menolak prasangka yang mula terbit dalam dirinya dengan menyangkakan Shuib sengaja mahu memperlekehkan dirinya.

Tetapi, lama-kelamaan, selepas menonton persembahan Sepah, barulah Dafi faham dan dia sendiri terhibur dengan jenaka mereka di Maharaja Lawak.

-Petikan dari Utusan MALAYSIA


Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan