Nuffnang

Rabu, 25 Januari 2012

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


EDtv: Kisah benar: Pelakon <b>Fizz Fairuz</b> add ED di Facebook!

Posted: 22 Oct 2011 03:11 AM PDT

Hai, tahukah anda bahawa hari ini ialah hari jadi bagi pelakon Fizz Fairuz? Ya, itu memang betul. Dari mana ED tahu? ED tahu daripada akaun facebook ED. Jom tengok cebisan gambar printscreen daripada akaun facebook hari ini.
Printscreen facebook ED hari ini 
Cuba teka, bagaimana Fizz Fairuz ada dalam facebook ED? Untuk pengetahuan anda, gambar Fizz Fairuz yang ED petakkan di atas ialah akaun facebook original Fizz Fairuz. Haa, kalau ED cerita sekejap lagi tentang gambar di atas, mesti ada diantara anda yang tak percaya. Dah sedia nak tahu? Jom ikuti kisahnya di perenggan baru di bawah..
Pada awal tahun lepas, ED sangat terkejut apabila Fizz Fairuz add ED di Facebook. Ya betul, Fizz Fairuz yang tambah ED menjadi rakannya di FB. Pada awalnya, ED ingatkan akaun Fizz Fairuz tersebut adalah palsu. Tetapi, bila ED siasat, akaun facebook Fizz Fairuz tersebut memang original. Dengan rasa sukacita, ED pun mengesahkan permintaannya menjadi rakan. Jadi, ED dan Fizz Fairuz adalah sahabat di Facebook. Sebab itu, ada tertera nama Fizz Fairuz menyambut hari jadi pada halaman utama Facebook ED hari ini.
Ucapan ED untuk Fizz Fairuz hari ini..
Okelah, terserah anda untuk percaya atau tidak? ED rasa mesti ramai yang tak percaya. Kesimpulannya, pada hari ini anda dapat lihat bahawa ada pelakon kita yang tidak sombong. Contohnya, Fizz Fairuz yang telah add ED di Facebook. Kenapa dia add ED? Wallahu alam.. Mungkin dia sekadar suka2 cari kawan kot. Udada Ubabye!!
 Gambar Fizz Fairuz bersama kek harijadinya yang ke 32 tahun
Sumber gambar: halaman fanpage facebook Fizz Fairuz
ED: Selamat Hari Jadi Fizz Fairuz yang ke 32 tahun. Tak sangka la ada artis add ED di FB. Hehe..
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan