Nuffnang

Selasa, 24 Januari 2012

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


VideoKlip Rasmi <b>Jamal Abdillah</b> Feat Malique “Aku Maafkan Kamu <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2012 12:52 PM PST

Akhirnya videoklip rasmi penyanyi bersuara emas Jamal Abdillah bersama Malique dalam lagu "Aku Maafkan Kamu" telah dilancarkan. Namun anehnya, pelakon komedi Zizan Raja Lawak (RL) pula muncul di dalam videoklip berkenaan mengantikan Malique. Dengar cerita Malique enggan muncul di dalam videoklip terbabit kerana hanya ingin bekerja di belakang tabir. Itu sudah pendirian Malique jadi tidak perlu dipersoalkan. Fullstop!

Jadi jom tonton videoklip rasmi Aku Maafkan Kamu – Jamal Abdillah dan Malique. Cekidot!

Mencari lirik? Klik sahaja sini


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • jamal abdillah feat zizan
  • video klip aku maafkan kamu
  • jamal abdilah ft zizan raja lawak
  • jamal abdillah feat malique lirik
  • jamal feat zizan
  • malique feat jamal abdillah aku maafkan kamu video
  • video klip lagu jamal abdillah feat malique
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan