Nuffnang

Selasa, 17 Januari 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Azam 2012, <b>Remy Ishak</b> Enggan Layan Kontroversi! | Wassupz!

Posted: 04 Jan 2012 10:30 AM PST


Selepas dilanda beberapa kontroversi, pelakon Remy Ishak berazam sempena tahun baru 2012 bahawa dia bertekad untuk tidak melayan apa juga perkara yang boleh menimbulkan kontroversi pada tahun 2012 kerana sudah serik dengan pelbagai kisah sensasi seperti yang berlaku sebelum ini.

Menurut teman lelaki kepada pelakon Tiz Zaqyah;

"Pada tahun 2012 saya berjanji kepada diri saya untuk tidak lagi memperkatakan sesuatu yang boleh mengundang kontroversi. Saya nak fokus kepada kerjaya saya sahaja. Saya tak mahu lagi melalui peristiwa-peristiwa seperti dahulu,"

Antara kontroversi yang pernah melanda Remy pada tahun 2011, adalah apabila dia dikatakan mula besar kepala, sudah pandai "demand", pergaduhannya dengan Ummi Nazeera, perselisihan faham dengan wartawan serta percintaannya dengan Tiz Zaqyah. Atas pengalaman itu Remy membuat keputusan melakukan perubahan terhadap hidupnya supaya perkara-perkara negatif tidak lagi terjadi dalam dirinya pada masa akan datang.

"Saya banyak belajar daripada kesilapan lalu. Kadang-kadang sesuatu perkara yang tidak patut kita fikirkan, kita tak perlu memikirkan hal itu,"

Kami berharap pada tahun ini agar lebih banyak kontroversi supaya dapat kami laporkan kepada anda. (Jahat tak?..Haha) Namun kami juga ingin melaporkan kejayaan artis di peringkat tertinggi. Amin!

Rujukan: mStar


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • reemy ishak
  • remy ishak projek 2012
Full content generated by Get Full RSS.

HAIRIEcerulean: PASANGAN HOT! Tiz Zaqyah dan <b>Remy Ishak</b> <b>...</b>

Posted: 17 Jan 2012 07:37 PM PST

Assalamualaikum kawan-kawan...
Sekarang ni semua kedai buku yang berprofil tinggi macam MPH Bookstore ngan Popular penuh dengan anak-anak muda yang tiba-tiba timbul minat nak baca buku ..termasuklah aku.. kan dapat baucar RM200 kan so ape lagi, shopping buku laa..nanti aku upload pic buku tuh..
Hari ni aku nak cite ni pasal kapel yang hangat & hot! kapel ek?..ye la kot .. 'kite hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan'.. Malam tadi terserempak dengan Tiz Zaqyah dan Remy Ishak shopping buku kat MPH Bookstore SACC Mall Shah Alam..rasanya baru lepas ambik baju kot sebab baru keluar dari Butik Qamilla..baju untuk AJL 26 kot..
Soalan maut: korang ni kapel ek? masing-masing pandang dan senyum jerr.. hahha cover sgt! HAHA .. Sempat ni tahan kapel ni sebelum beliau lari jauh ..keluar pintu je tahan mintak kebenaran ambik gambo..
Diorang ni aku rasa baru ambik baju kat Butik Qamilla kot ..artis kan, mesti la beli kat butik barulah grand! (^___^) lepas tu diorang masuk MPH ..Tiz banyak cari novel..orang kata kalau beli novel tu, adalah sebagai medium nak asah & feeling lebih time kite berlakon nanti..artis laa  ..kan Lynda Roslan? tapi ni Anis la yang kata..
Banyak jugak diorang ni shopping buku tapi novel la yang banyak. Aku nampak 1 je buku tu bertajuk 'Yakjuj & Makjuj' ..beli buku macam beli ikan, main campak je.. Ika yang kate HAHA
Beli buku pakai baucar pelajar RM200? hurmm.. maybe die pakai baucar artis kot RM15 000.. ni just hipotesis awal laa..bukan dari FINAS ataupun Siti Nurhaliza Production serta SimplySiti #takde kaitan!
Waktu ni diorang memang tak sombong, siap si Remy tu ucap terima kasih dengan cara yang sangat merendah diri..ni pandangan aku laa..sebab time tu ekspresi muka dan juga bahasa beliau sangat sopan dan eh, best laa... tak sombong.. Tapi tak dapat nak salam sebab tangan Remy penuh barang, kesian. nak salam Tiz tak boleh pulak HAHA .. tu je nak cite ..

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan