Nuffnang

Khamis, 16 Februari 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Gambar: <b>Aaron Aziz</b> Dan Isteri Kini Di Tokyo Untuk Lawatan <b>...</b>

Posted: 11 Jan 2012 06:11 PM PST

Rasa'nya seperti semalam kami dengar Aaron Aziz tercedera di set pengambaran KL Gangster 2, kini pelakon kegemaran ramai ini sudah berada di Tokyo, Jepun.

Patutlah semalam tidak kelihatan kelibat Aaron Aziz walaupun telah tercalon dalam dua kategori untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 25 (#ABPBH25).

Aaron Aziz akan bersaing dengan selebriti lain untuk merebut title Pelakon TV Lelaki Paling Popular dan Pelakon Filem Lelaki Paling Popular April nanti.

Dengan tahap populariti yang beliau capai hari ini, adalah tidak mustahil untuk Aaron Aziz pulang dengan kedua dua gelaran — dan tidak juga mustahil untuk hero Ombak Rindu ini bergelar Bintang Paling Popular.

Aaron Aziz kini berada di Tokyo, Jepun mengikuti rombongan Drive M7 untuk satu lawatan ke tanah tempat lahirnya minuman tenaga yang mana Aaron Aziz telah di'lantik untuk menjadi jurucakap. 

<b>Aaron Aziz</b> Terpengaruh Dengan Dr Rozmey ? | Liff, Leff, Laff

Posted: 07 Feb 2012 07:11 AM PST


Memang sebiji macam Dr Rozmey tu kan. Bukan nak kutuk tetapi serius gambar ini memang buat aku nak tergelak. Patut la Aaron Aziz marah-marah dalam twitter dia. :)


Rajin lak orang edit gambar dia jadi macam ni. Tapi apa pon. steady Aaron ! Dr Romzie cannot beat you la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan