Nuffnang

Khamis, 16 Februari 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> Dingorat 2 jejaka tampan | ! Erti Kehidupan...

Posted: 12 Jan 2012 07:34 AM PST


Lokasi : MBO subang
Masa : 9PM

2 orang jejaka tampan  bernama Ujang dan Zack sedang berjalan-jalan di dalam pasaraya yang diberi nama Subang Parade.


Tiba-tiba mereka terserempak dengan seorang awek bernama Diana Amir.., kenal dak Diana Amir..??
ala pelakon yang dulu seksi sekarang bertudung tu..

Sambung cerita. Zack yang terkenal dengan kepala gilanya memberanikan diri menegur pelakon Diana Amir itu.


Dengan muka tak malu zack berlari-lari anak ke arah Diana Amir untuk menegur

Zack :  eh ..eh.., awak ni diana amir kan..?

Diana : hai..haah (sambil tersenyum manis)

Zack : awak kita minat awak sangat.., jom amik gambar boleh..?

Diana : eh..eh boleh..jom la..


Zack : woi ujang tolong amik gambar aku dengan diana ni.. (arah zack kepada ujang)
Selepas Ujang mengambil gambar Zack bersama Diana Amir, tiba tiba Diana Amir bersuara
Diana : eh..awak ni ujang kan..??  * masa ni zack dah blur macam mana diana amir boleh kenal ujang
Diana : kita pernah jumpa kan..??

*flash back jumpa diana amir
2 gambar lama bersama diana amir terpaksa dideleted kerana diana amir tidak bertudung..('',)

Diana : i ingat u lagi.., dulu u kata kalau i nak dekat u i kena pakai tudung kan..??
Diana : so i dah bertudung macam mana keputusan u..
Ujang : minta maaf la.., u terlambat, i sudah berkawin dengan Yana.
Diana : memang i dah agak semua lelaki sama...!!!!!!!

*perbualan seterusnya dirahsiakan !!!

Untuk mengelakkan Diana Amir kecewa ujang meminta seorang jurugambar mengambil gambar mereka..tetapi ujang mahu bergambar bertiga...jadi mereka pun bergambar untuk kenangan

Diana amir menahan sebak ketika bergambar.., zack zukhairi pula tertekan dengan pengakuan berani mati diana amir terhadap Ujang.
- Jangan percaya dengan kata-kata manis lelaki
- Orang hensem memang digilai wanita termasuk artis
- Gua memang poyo..hahahaha
* dialog dan jalan cerita adalah ilusi syok sendiri penulis


Sekian...Peace (~_^)v
p/s : Zack jangan mara ek ('',)

p/s²::  maaf, gua terlupa pasal gambar diana amir sebelum ni..terima kasih atas teguran  =)


Tiada ulasan:

Catat Komen