Nuffnang

Khamis, 16 Februari 2012

kumpulan Jinbara - Google Blog Search

kumpulan Jinbara - Google Blog Search


blog !n4 ni: hobimu hobiku jua

Posted: 15 Feb 2012 04:32 PM PST

Sori korang..gambar tahun lepas dan dipublish tahun ni
hehehe..dasat sungguh tahap kemalasan dan kebizian saya ni

Korang tau kan hobi En.Papa cayang mucuk saya ni adalah melayan motorcross
makanya hobi tu otomatik terpalit kat saya dan anak2
cewahh ayat terpalit tu tak menahan...hihihi
cuma hobi saya je belum terpalit kat dia lagi ; p

saya dah lupa la bila kami pi join family day geng2 scrambler En.Papa ni
yang pasti tahun lepas iaitu tahun 2011
mahap...mahap sebab lupo tarikh
faktor umur sebenarnya..hehehe

Lokasi pilihan kali ni adalah di Kemensah
saya pun 1st time dengar nama tempat ni dan rupanya Kemensah ni terletak nuuuuuuuuuunnn kat Zoo Negara
kalau saper2 dah biasa pegi Zoo Negara mesti tau kat maner Kemensah ni
memang lalu la depan pintu gate Zoo Negara

Pihak yang menganjur dah booked chalet Celi dan saya amat berpuas hati dengan keadaan kat sini ....tenang..nyaman..murah
jangan ditanya harga untuk sewa chalet, tapak atau segalanya berkenaan chalet ni
faktor usia melebihi segalanya ; p
usia jugak disalahkan hehehe

macam ni la, kami sewa satu kawasan chalet dan collect sorang sikit termasuk bekpes, lunch dan makan malam..kenyang sehingga perut membuncit..hehehe

Kami dari Seremban lepas Subuh dan dek sebab jalan lengang giler makanya awal la kami sampai...
ingatkan kami la antara yang terawal rupe nya ada yang lagi awal dan ofcoz la cip program sampai dulu sebab nak pastikan semuanya ok

Dipendekkan cerita, lepas pilih chalet masing2, sesi berkenalan dan bekpes para peserta bersiap sedia untuk acara meredah hutan .......errr...hutan.....*again...lupo
yang pasti dorang masuk dari hutan Kemensah dan akan keluar kat UIA
tempoh penjelajahan memakan masa satu hari itu pun kalau takde masalah macam motor rosak atau hujan kalau tak....malam baru keluar
itu pasal la dorang masuk awal pagi

weng...weng...weng...*bunyik motor yang ditokok tambah





Iman dan Ammar yang tak sabar nak mandi jeram

dan jeram yang dipilih adalah paras buku lali saya dan paras lutut untuk dorang


hmmm korang..selain mandi manda aktiviti makan jangan dilupe sebab dah dibayar awal2..


lepas makan mandi lagi..lepas tu makan lagi kiranya makan..mandi..makan..mandi

sambil makan saya berkenalan dengan isteri2 kawan En.Papa

takut nanti dikatakan sombong pulak

dan dorang sangat best sebab sporting dan tak sombong
bila dah penat masuk chalet dan zzzzzzzzzzzzzzz (tido)

memang asyik la tido kat sini



bbq adalah bapak segala aktiviti

jangan dilupa aktiviti ni sebab ia berkaitan dengan MAKAN ; )





dan inilah dia chalet tempat kami menginap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan