Nuffnang

Rabu, 8 Februari 2012

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


GAMBAR ZIZAN & <b>DIANA DANIELLE</b> COVER MUKA DEPAN <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 11:39 PM PST

Number of View: 172

GAMBAR ZIZAN & DIANA DANIELLE COVER MUKA DEPAN MAJALAH E&F
MAJALAH E&F TERBARU BERTEMAKAN "JAMES BOND" GANDINGAN ZIZAN & DIANA DANIELLE

Untuk kesekian kalinya, majalah E&F isu ke-4 telah berjaya menarik hati kami untuk menyelak majalah ini secara berulang-ulang tanpa henti.

Jika isu sebelum ini E&F menampilkan Maya Karin (Isu 1), Natasha Hudson (Isu 2), dan juga Dayang Nurfaizah (Isu 3), isu kali pula bakal membuatkan anda lebih teruja dan tidak berkelip mata melihat kelainan yang ditonjolkan.

zizan & diana

Apa tidaknya, isu kali ini bukan saja menampilkan Zizan dan Diana Danielle sebagai cover muka depan, tetapi isu ke-4 yang bertemakan 'James Bond' ini turut menampilkan Qalisya Ray, Izara Aishah, Anzalna Nasir, Jaclyn Victor, Elfira Loy dan juga Fauziah Ghous! Keenam-enam selebriti wanita kegemaran OHBULAN! telah dipilih menjadi 'Gadis Perisik James Bond' versi Malaysia dan Faizal Harun selaku editor berjaya memberikan hasil yang 'WOW'!

Lebih 'awesome' apabila Izara Aishah turut menjadi 'gadis Bond' dan Anzalna Nasir kelihatan seksi bertemakan filem James Bond : Goldfinger (1964) , pergh!

Bagi yang tidak tahu, majalah E&F adalah majalah hiburan dan fesyen secara online dan tidak dijual dimana-mana kedai. Majalah ini juga boleh dibaca secara percuma di WuuhuuOnline.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , ,

This entry was posted on Wednesday, February 8th, 2012 at 15:39 and is filed under Artis. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan