Nuffnang

Rabu, 8 Februari 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Kisah AJL26 congrats Hafiz, <b>Faizal Tahir</b>, 3Suara dan Alyah | Ini <b>...</b>

Posted: 29 Jan 2012 07:26 PM PST

hye uols,
SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang senantiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya..


congratz to hafiz sebb berjaya menyandang title AJL26 tahun ni :) dan menyandang 2 tahun berturut2 vokal terbaik...serius performance hafiz sngt sempoi dan tak memerlukan budget yang besar, yelah baju simple props just platform tu je dah membolehkan dia menang, yang tak tahan tu ada mcm sabotage 10saat...

manakala gandingan 3 suara Ning Baizura Jac n Shila Amzah mmg tak kurang hebatnya, berada di tempat ke2...malam tu mmg banyak sngt kelainan yang mereka lakukan tabik spring semua artis yang terlibat :)


manakala tempat ketiga disandang oleh Karma Faizal Tahir :) bagi aku malam tu he is the best suara dia sngt lantang dan sedap utk di dengar :)

manakala yuna, hurmmm aku sngt terkedu sebb dia tak dapat apa2 title malam tu tapi bagi weols semua as fans YUNA dia dah memang pemenang untuk malaysia :)

adik kita plak si najwa latif tu, mcm mana nak cakap erk? dorang cakap semalam kalau dia menang sure ramai yang tak akan setuju dan suka, yelah budak umur belasan tahun boleh menang AJL26, at least dia tercalon ko mampo? tu pun tengok kat rumah je kannn hahah....

P/s : Sebenarnya aku target Alyah - Kisah Hati menang AJL26 semalam yelah mana taknya tak ker gimik vokal suara dan persembahan alyah cukup mendapat sambutan hangat dari dalam stadium putra tu, serius aku cakap suara alyah semalam tak sama dengan suara dia time peringkat suku akhir...mcm mana korang dengar lagu dia kat mp3 korang mcm tu la sebijik suara dia kat stage...GOOSEBUMPS kot :)

ape pun artis malaysia memang hebat2 belaka :)

#sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan