Nuffnang

Rabu, 14 Mac 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


BERITA ARTIS - <b>Aliff Aziz</b> Mohon Maaf - GUA

Posted: 11 Mar 2012 09:27 PM PDT

Di Melodi juga, Aliff Aziz sempat memohon maaf kepada pihak-pihak yang sebelum ini tersinggung dengannya, terutama seorang artis wanita yang mendakwa memiliki video dimana Aliff dirakam tengah mabuk.

"Aliff tak mahu keruhkan keadaan. Di awal tercetusnya perkara ini, Aliff kekal dengan pendirian Aliff tidak mahu memberi apa komen. Bukan kerana lari daripada masalah tetapi Aliff cuba atasi masalah dengan cara yang sebaik mungkin. Ini hal peribadi yang seharusnya boleh diselesaikan dengan cara yang sangat mudah.

"Itu hak awak (artis wanita berkenaan), apa awak nak buat. Orang tak boleh halang. Kepada pihak-pihak yang tersinggung dengan sikap Aliff, Aliff minta maaf. Kepada awak juga, Aliff minta maaf atas apa perkara yang Aliff telah buat pada awak sehingga marah sangat pada Aliff. Itu apa yang awak minta sebenarnya kan, untuk Aliff meminta maaf atas sebab yang belum Aliff pasti tapi Aliff hanya nak jernihkan keadaan.

"Dengan sokongan Anne (Ngasri) dari belakang, bab-bab kontroversi ini Aliff nak letak in my past. InsyaAllah, saya takkan lakukannya lagi."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan