Nuffnang

Jumaat, 23 Mac 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: <b>FAEZAH ELAI</b> ENGGAN &#39;PERANG&#39; LAGI?

Posted: 18 Mar 2012 02:33 PM PDT


"Terus-terang, saya bahagia dan tenang dengan kehidupan yang saya dan suami lalui sekarang. Tiada apa-apa gangguan atau perkara negatif yang mengganggu," demikian kata pelakon Faezah Elai, 30, kepada media mengenai rumah tangganya selepas enam bulan berkahwin dengan pengarah Heykal Hanifah.

Dakwa pelakon itu, dia juga langsung tidak terganggu atau melatah dengan kontroversi ketegangan hubungannya dengan bekas isteri suaminya meskipun ada yang mendakwa dia sebagai perampas suami orang.

"Sebenarnya sejak dari awal kontroversi ini tercetus, saya ambil pendekatan yang tenang dan relaks. Saya tidak melenting atau melatah kerana semua kekecohan itu bukan ditimbulkan oleh pihak saya," dakwanya.

Bagaimanapun, bila ditanya mengenai anak, Faezah tidak menolak seandainya dikurniakan anak dalam masa terdekat. Dia mengakui jadual kerjanya semakin padat sejak kembali aktif berlakon dan itu bukan alasan untuk dia tidak hamil sekiranya dikurniakan rezeki oleh Allah.

"Kami tidak merancang anak. Cuma belum ada rezeki buat masa ini dan kami masih terus mencuba.

"Sekarang saya semakin sibuk dengan pelbagai komitmen lakonan. Saya kembali aktif berlakon kerana sudah puas berehat selepas berkahwin beberapa bulan lalu," tambahnya.

Seterusnya mengenai kekecohan terbaru melibatkan status akaun Twitter suaminya yang didakwa tidak berpuas hati terhadap pihak tertentu kerana terus mengganggu rumah tangga mereka, Faezah bagaimanapun enggan masuk campur dalam 'peperangan' itu.

"Ia (status) adalah akaun Twitter suami saya dan sebagai isteri saya tidak berani untuk beri sebarang komen," jelas Faezah dipetik sebagai berkata.

<b>Faezah Elai</b> Mahu Terkencing Ditanya Gosip

Posted: 15 Mar 2012 07:08 PM PDT

KUALA LUMPUR – Pelakon filem Jidin Sengal, Faezah Elai tanpa segan silu berterus terang dan meminta izin daripada pengerusi majlis untuk bergegas ke tandas apabila dia tidak dapat menahan untuk membuang air kecil pada sidang akhbar filem itu di sini baru-baru ini.

"Minta maaf semua, saya terpaksa pergi ke tandas sekarang ini juga. Saya sudah tidak dapat untuk menahannya lagi (untuk membuang air kecil)," ujar Faezah pada sidang akhbar di dalam pawagam Cathay, Mutiara Damansara selepas pratonton filem genre komedi lakonannya itu.

Pada sidang akhbar Jidin Sengal terbitan Out Loud Studios Sdn. Bhd. dan diarahkan oleh Esmi Zahara itu, ia turut dihadiri para pelakon utama filem itu seperti Along Charm, Angah Raja Lawak, Zack Diamond, Azrul Raja Lawak dan tenaga produksi syarikat penerbitan terbabit.

Sebelum bergegas ke tandas, Faezah yang baru mendirikan rumahtangga pada tahun lalu diajukan sebuah soalan 'panas' oleh seorang wartawan Berita Harian, Farihad Shalla Mahmud, tentang salah satu adegan lakonannya dalam filem itu yang seolah-olah tentang dirinya.

Dalam adegan filem Jidin Sengal itu, watak lakonan Faezah yang digambarkan sebagai seorang artis wanita glamor tetapi bertindak sebagai perampas kekasih atau suami orang seakan-akan menggambarkan realiti dunia artis yang penuh dengan cerita-cerita hangat seperti itu.

"Itu saya tidak tahu. Ini kerana, saya menjalani penggambaran filem ini pada bulan Februari 2011 dan gosip panas itu tiada kaitan dengan diri saya. Saya terkejut apabila adegan cerita itu dikatakan ada kaitan dengan diri saya," komen Faezah ringkas sebelum bergegas ke tandas pada majlis itu. – mynewshub.my

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

BERITA ARTIS - <b>Faezah Elai</b> Jawab Isu Mengamuk Di Twitter - Gua <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2012 12:21 AM PDT

Layan dulu berita hangat di bawah:

23 Mar 2012, 01:44pm

Berita gempar dari Mentor 6 - Wanie, protege kepada Ferhad telah digugurkan dari meneruskan persaingan.Wanie dikhabarkan telah pengsan 2 kali dalam minggu

23 Mar 2012, 01:37pm

Gambar: Dari arkib GUA"Selasa lalu, Wanie pengsan masa latihan. Semalam, dia pengsan sekali lagi ketika sesi latihan dengan Ferhad. Dia dibawa ke klinik

23 Mar 2012, 12:01pm

Atas sebab masalah kesihatan, protege Ferhad, Wanie terpaksa menarik diri dari Mentor 6.Selepas memberikan satu persembahan yang cukup mantap di Konsert Pengenalan

23 Mar 2012, 10:18am

Ekoran namanya dikaitkan dengan pengguguran nama Qi Razali daripada program 'Jalan-Jalan Cari Makan' (JJCM), Yunalis Zarai tampil memberi penjelasan. Jelas penyanyi tinggi

23 Mar 2012, 10:12am

Pengarah popular yang juga merangkap Pengarah Urusan Excellent Pictures Sdn Bhd, Ahmad Idham Ahmad Nadzri memberitahu agak kecewa serta risau dengan keadaan

23 Mar 2012, 01:06am

Umum mengetahui tentang hubungan yang terjalin antara pelakon Anne Ngasri dengan penyanyi Singapura, Aliff Aziz. Biarpun sering dilihat keluar bersama-sama, namun kedua-dua

23 Mar 2012, 12:00am

Sudahkah anda mendengar lagu dendangan pelakon terkenal, Shaheizy Sam duet bersama Yana Samsudin berjudul, 'Begini Caranya'? Lagu ciptaan komposer, Ajai ini merupakan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan