Nuffnang

Jumaat, 13 April 2012

Bunkface - Google Blog Search

Bunkface - Google Blog Search


<b>Bunkface</b> – Dunia

Posted: 12 Apr 2012 08:40 PM PDT

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.


<b>Bunkface</b> Jatuh | SANoktah

Posted: 31 Mar 2012 01:29 AM PDT

Bunkface akhirnya mengeluarkan single melayu terbaru mereka untuk tahun 2012 ini berjudul 'Jatuh'.

Lirik Lagu BUNKFACE - Jatuh

Aku percaya,
Sedikit waktu,
Kan terbuka,
Hati yang kau bawa.

Sambut tangan ku,
Biar ku bawa,
Kau ke tempat yang,
Tiada orang tahu.

Ku kan menunggu bayangmu,
Berikan jawapan mu.

Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Maafkan segala perbuatan ku,
Kepada mu.
Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Teman aku buat kali terakhir,
Aku akan jatuh.

Dunia hitam,
Keliling malam,
Kesejukan,
Menunggu panggilan.

Ku kan menunggu bayangmu,
Berikan jawapanmu.

Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Maafkan segala perbuatan ku,
Kepadamu.
Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Teman aku buat kali terakhir,
Aku jatuh.

Selagi kau berjaya,
Jangan kau lupa.
Segala yang telah kita lalu bersama.
Jeritan ke angkasa,
Selamatkan dia.
Selamatkan kita semua.

Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Maafkan segala perbuatan ku,
Kepadamu.
Ku pergi sendiri dan takkan kembali,
Teman aku buat kali terakhir,
Aku telah jatuh.

DOWNLOAD
Bunkface - Jatuh.mp3 | mediafire | 4shared |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan