Nuffnang

Jumaat, 13 April 2012

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fida Ibrahim</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2011 09:26 PM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fida Ibrahim</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2011 10:33 AM PST


<b>Fida Ibrahim</b> akui rapat dengan VIP ~ LEPAK the place u should be

Posted: 22 Nov 2011 09:35 PM PST


Betullah kata orang, gosip dan kontroversi kadang2 menaikkan nama seseorang. Daripada yang tak dikenali, menjadi terkenal dengan sekelip mata. Contohnya, Fida Ibrahim, sebelum ni nama dia suam2 kuku jer.....tapi tiba2 naik dengan gosip percintaan dengan Mamat Sepah dan kemudian menjadi bertambah hangat bila Mamat dengan secara tidak sengaja upload gambar Fida yang tidak bertudung diikuti pula cinta yang akhirnya putus ditengah jalan dengan Mamat. Fida juga dikecam sebab menggayakan fesyen tudung yang tidak melambangkan seorang muslimah. Komen Fida pula:
"Saya tahu ramai yang telah mengkritik saya terutamanya menerusi laman-laman blog hiburan tentang penampilan saya sekarang. Sebenarnya apa yang saya lakukan ini semata-mata ingin mencuba sesuatu yang baharu terutamanya melalui penampilan menerusi gaya dan fesyen yang terkini.
"Sebagai seorang artis sudah tentu saya tidak mahu terus tampil dengan imej yang sama. Cuma saya sedar ada segelintir pihak tidak puas hati dengan penampilan saya sekarang kerana tidak lagi tampil dengan imej bertudung seperti dahulu," tegasnya. 
Tambah Fida, dia sendiri cuba mengelak untuk memperkatakan dengan lebih lanjut tentang aurat, namun memberitahu dia masih lagi kekal menutup kepala dan berharap agar peminat dapat menerima perubahan tersebut.
Kini, ada satu lagi berita di mana dikatakan Fida sedang mengenali hati budi seseorang. Berikut adalah pengakuan Fida:
"Sebenarnya selepas hubungan saya dan Mamat putus memang ramai lelaki yang cuba mendekati saya seperti di kalangan artis dan orang biasa. Malah, saya akui pernah cuba didekati golongan VIP.
"Walaupun ramai yang cuba untuk menjalinkan hubungan serius, tetapi rasanya biarlah sekarang saya solo dahulu. Cuma saya tidak nafikan yang kini agak rapat dengan seseorang," jelasnya.
Menurut Fida, jejaka tersebut adalah seorang ahli perniagaan dan mereka berdua sebenarnya sudah lama saling mengenali iaitu sebelum dia menjalinkan hubungan cinta dengan Mamat lagi.
Ujarnya, selama ini hubungan mereka hanyalah sekadar teman biasa sahaja. Namun, selepas apa yang menimpa dirinya telah menyebabkan hubungan mereka kini menjadi lebih rapat.
"Selepas hubungan cinta saya gagal serta dikritik ramai pihak, dialah lelaki yang banyak memberi dorongan dan semangat kepada saya. Itu yang menyebabkan kami rapat dan saya memang selesa berkawan dengannya.
"Apa yang boleh saya katakan setakat ini kami masih lagi berkawan dan dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Lagipun kami belum pernah berbincang untuk menjalinkan hubungan yang serius," ujarnya.

Sila copy artikel ini, untuk mendapat backlink ke blog ini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan