Nuffnang

Jumaat, 6 April 2012

Didie Alias - Google Blog Search

Didie Alias - Google Blog Search


Enot Dan <b>Didie Alias</b> Bergaduh Punca Hubungan Jadi Renggang <b>...</b>

Posted: 05 Apr 2012 08:35 PM PDT

Mesti ramai yang dah tahu tentang keakraban pelakon dan pengacara serta pelawak Enot dan Didie Alias sebelum ini. Hubungan mereka berdua bertambah erat apabila bersama-sama bergabung dalam satu rancangan terbitan Astro, Maharaja Lawak Mega di dalam kumpulan 3G bersama-sama Yassin.

Tapi apa yang menyedihkan ada setengah pihak mendakwa perhubungan erat seperti ibu dan anak yang turut diakui oleh Enot dan Didie Alias sendiri dikatakan renggang akibat daripada pergaduhan atau perselisihan faham.

Semua nie tak betul, sebab Enot dan Didie Alias telah mendedahkan kepada pihak media yang hubungan mereka masih akrab cuma tidak seakrab seperti sebelum ini. Semua nie bukanlah berpunca daripada pergaduhan atau pertelingkahan seperti spekulasi yang dikatakan setengah pihak.

Enot memberitahu kepada pihak media yang sebenarnya hubungan menjadi kurang mesra kerana masing-masing sibuk dengan tugasan masing-masing dan sama juga dengan Didie Alias sekarang nie jarang menerima tawaran berlakon dan beliau menggunakan peluang ini untuk fokus kepada perniagaan dan meluangkan masa kepada keluarga.

Jadi, sekarang nie dah terjawab isu pergaduhan Enot dan Didie Alias? Puas hati? Hehehe…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kucingarong

Hi! I suka menulis mengenai hiburan yang berlaku di dalam atau di luar negara. Setiap artikel yang I tulis, mempunyai sumber dan bukannya gosip yang takde bukti yang sahih okay! Daaa...

More Posts - Website - Twitter - Facebook

Dicakar Pada : 6 Apr 2012 | Kategori: Berita Hiburan Tempatan | (0) Komen |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan