Nuffnang

Ahad, 15 April 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Bukan Blog Kamu: <b>Faizal Tahir</b> Bekas Pengulas Sukan Berita RTM

Posted: 02 Apr 2012 07:45 PM PDT

ooo yeke?? dah tengok iklan kat rtm baru la tau
yang faizal tahir ni bekas pengulas sukan dulu-dulu
sebelum beliau jadi penyanyi dan malatopp sampai sekarang..
yela.. mana la perasan kan.. masa beliau jadi pengulas sukan ni
mesti saya ketika ini budak2 lagi.. dan saya juga bukan
penonton berita sangat pun.. hehehe...
saya tertengok iklan di rtm... ada muka dia jadi pengulas sukan..
cari-cari di youtube takde pulak.. mungkin ada tapi saya tak jumpa..
masa zaman muda nampak skema je dengan rambut kemas dan pendek..
tapi sekarang lebih macho dengan gaya rockers dan
berambut panjang.. makin tua makin emsem gitu yah hehe..
ape pon saya minat jugak dengan lagu dan suara dia..
memang mabeless.. meskipun bukan juara OIAM itu..
tapi beliau kalau nyanyi.. sentiasa bertenaga dan power..yeah!

Tiada ulasan:

Catat Komen