Nuffnang

Khamis, 12 April 2012

Intan Ladyana - Google Blog Search

Intan Ladyana - Google Blog Search


<b>Intan Ladyana</b> Semakin Matang Beraksi |

Posted: 24 Feb 2012 12:00 AM PST

Sape yang dah tengok filem Adnan Sempit 2, pasti korang terpesona dengan pelakon yang memainkan watak utama dalam filem tu kan iaitu Nadia.. Sape lagi kalau bukan pelakon cantik jelita iaitu Intan Ladyana yang juga merupakan duta produk kecantikan Shurah.. MiG Online nak ceritakan sikit lah tentang watak Intan Ladyana dalam filem Adnan Sempit 2 niyh.. Kalau korang nak tahu, dalam sekuel Adnan Sempit 2 niyh, Intan membawakan watak yang lebih gedik kerana Nadia (Intan)  telah jatuh cinta dengan Adnan (Sam) dan sememangnya Nadia merupakan seorang anak yang manja.. Dan Adnan juga telah bersungguh-sungguh untuk dapatkan Nadia tetapi ada jer halangan dorang untuk bersama.. Haaa.. Ape halangan-halangan yang berlaku?? Kalau korang nak tahu, kena lah tengok Adnan Sempit 2 dulu.. Hehehhe.. So, kalau korang nak tahu lebih detail lagi, bolehlah  dapatkan akhbar Kosmo hari nie..

Tiada ulasan:

Catat Komen