Nuffnang

Isnin, 2 April 2012

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


<b>Wan Sharmila</b> Ingin Ikut Jejak Aznil? | BERITA TERBARU!

Posted: 18 Mar 2012 07:22 AM PDT

Semenjak membintangi drama Nora Elena, saham Wan Sharmila dilihat semakin meningkat. Tidak terbatas semata-mata dalam bidang lakonan, Wan Sharmila kini mula berjinak-jinakkan diri dalam bidang pengacaraan.

Mengakui mengimpikan rancangan di bawah jenamanya sendiri seperti Aznil Nawawi, Wan Sharmila berharap impiannya ini akan terlaksana suatu hari nanti.

"Saya kini mengacarakan program Dialek Kita untuk siaran RTM sebanyak 13 episod. Sebelum ini saya pernah mengendalikan program Klik-Klik Asean untuk RTM juga dan sebuah program realiti di RTM, Pentas Dikir," katanya.

Wan Sharmila berkata, dia berharap dengan belajar dari bawah, dia akan mengikut jejak Aznil yang kini menjadi pengacara nombor satu negara.

"Saya gemarkan kanak-kanak, jadi saya teringin mempunyai program seperti Macam-Macam Aznil. Saya juga gemarkan program masakan. Saya harap selepas ini akan ada tawaran untuk saya mengacarakan rancangan seperti itu," katanya.

Mengulas mengenai dirinya yang jarang muncul dalam bidang lakonan, Wan Sharmila menjelaskan, komitmen terhadap drama bersiri kadangkala mengambil tempoh lama membataskan dirinya untuk menerima tawaran lain.

"Biasanya penggambaran drama bersiri mengambil masa sehingga dua bulan lebih. Saya pula lebih senang memberi satu komitmen dalam satu masa. Sebab itulah saya jarang dilihat muncul dalam telemovie dan sebagainya.

"Malah jika tidak terlibat dalam penggambaran drama, saya terlibat pula dalam rakaman program. Jadi secara tidak langsung, saya jarang dapat muncul secara kerap di kaca TV," katanya yang bakal muncul dalam drama Seindah Sakura di TV3 tidak lama lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan