Nuffnang

Selasa, 15 Mei 2012

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


<b>Shaheizy Sam</b> & Yana Duet Untuk Filem Aku Ada, Kau Ada <b>...</b>

Posted: 08 Apr 2012 01:21 AM PDT

Jalan-jalan dekat Youtube, En.Koala jumpa satu trailer dan OST menarik tentang Aku Ada, Kau Ada. Ingatkan trailer cerita Korea, rupanya cerita melayu yang dilakonkan di Korea. Mantap seyhhh... :)
Bila tengok trailer, best jugak. Romantik juga lah bagi En.Koala. Filem nie belum kuar lagi, katanya 24 Mei. Best bukan tengok trailer sajer, tapi tengoklah watak utama siapa, Shaheizy Sam dengan Yana Samsudin. Ok lah, daripada Adnan Sempit terus ke citer romantis cinta ini. HeHe ~
Sinopsis belum keluar lagi, mungkin bulan Mei baru kuar. Ulasan pun belum lagi sebab citer ini belum kuar.. HiHi ~ Tapi lau nak layan OST nyer lagu best jugak, Shaheizy Sam berduet dengan Yana lak tuh, tak sangka., Abang Shai kita nie merdu jugak suaranya.. HeHe
Jadi, En.Koala editlah sikit OST lagu nie, yang bertajuk Beginilah Caranya . Tambah lirik sikit dalam tu, tak hebat pon. Ley lah nak layan kepala.. HuHu
OST Aku Ada, Kau Ada?! - Beginilah Caranya [lirik]







Trailer Aku Ada, Kau Ada?!
Lagu Duet Shaheizy Sam & Yana Samsudin

Selain itu juga, En.Koala mendapat info bahawa Abang Shai kita nie pun sebenarnya mahu jadi penyanyi. Apa Abang Shai kita nie kata?
"Dari kecil lagi saya memang nak jadi penyanyi, tapi bila makin besar saya jadi pelakon pula. Saya masih suka menyanyi, tapi untuk jadi penyanyi mungkin tidak agaknya. Saya memang nak sebenarnya, tapi buat masa sekarang tidak kot."
Menceritakan mengenai nyanyiannya dalam filem tersebut, Sam memberitahu, "Saya akan menyanyi tiga buah lagu dari empat lagu dalam filem tersebut. Bagi saya, untuk menyanyi dalam filem lakonan saya, tak ada masalah, tapi untuk jadi penyanyi, memang tak rasanya."

Screenshots! Dari blog Kak Yana Kita... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan