Nuffnang

Ahad, 3 Jun 2012

Dafi af - Google Blog Search

Dafi af - Google Blog Search


The Joy Of Motherhood: Jumpa <b>Dafi AF</b>!!!

Posted: 03 Jun 2012 03:01 AM PDT

Cerita ni cerita 3 minggu lepas...esoknya kami pindah jadi malam tu takkan nak masak kan? periuk belanga entah simpan mana so kami ke EMPIRE...nak makan western lah pula...kita ke CHILI's nak?
org tak ramai sgt.  kami pun dapat tempat duduk kat tingkap.  Sekali lepas order tu mata eisya terbeliak dan senyum kambing...aik apesal lak tu...

"ibu...dafi AF tuuuu???" owh....patutlah..dulu eisya ni minat juga kat dafi ni  hhheheh...orgnya tak sombong suka senyum. tapi kami tak lah kacau dia..dia pun nak privacy kan.so lepas makan kami pun balik :)

Tiada ulasan:

Catat Komen