Nuffnang

Rabu, 4 Julai 2012

6ixth Sense - Google Blog Search

6ixth Sense - Google Blog Search


Munsyeed{Dot}Com 2012 » <b>6ixth Sense</b> Bakal Terbit Album Religi

Posted: 02 Jul 2012 11:50 PM PDT

Gandingan mantap 6ixth Sense dan Saujana dalam Penerang Hati.

Selepas kejayaan single Penerang Hati, hasil paduan vokal 6ixth Sense dan Saujana, kumpulan 6ixth Sense dikhabarkan bakal muncul dengan sebuah album ketuhanan menjelang Ramadhan pada tahun ini.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, kumpulan 6ixth Sense dan Universal Music kini dalam proses akhir menyiapkan album religi pertama 6ixth Sense yang bakal menemui para peminat tidak lama lagi. Album tersebut bakal memuatkan lagu-lagu religi ciptaan Adi 6ixth Sense dan beberapa orang komposer terkenal tanahair.

6ixth Sense

Yang pasti, 2 lagu single yang telah dilancarkan oleh 6ixth Sense berjudul Penerang Hati dan Cintaku Padamu Seluas Angkasa bakal dimuatkan dalam album religi tersebut. Adakah komposer terkenal; Mujahid, bakal memberi sentuhan magika pada album religi 6ixth Sense kelak? Nantikan kemunculan album ini di pasaran!

-Munsyeed{Dot}Com

*Gambar ihsan: 6ixth Sense

Tentang Penulis

Husaini Hussein menulis 285 artikel dalam blog ini.

Husaini Hussein, pengasas (Founder) Munsyeed{Dot}Com. Masih menuntut di Universiti Islam Antarabangsa (UIA) dalam jurusan Undang-undang. Seorang yang positif dengan pembaharuan, komited dengan kerja dan aktif dalam kerja-kerja amal kemasyarakatan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan