Nuffnang

Rabu, 4 Julai 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


<b>ZUL HUZAIMY</b> SUNYI SELEPAS BERCERAI | NICEZONES

Posted: 05 May 2012 09:25 PM PDT


Zul mengakui mula berasa sunyi tanpa kehadiran seorang wanita dalam hidupnya, dia masih menduda kerana belum menemui calon yang menepati ciri-ciri yang dikehendakinya untuk dijadikan sebagai isteri.
"Baru-baru ini saya ada menelefon ibu di kampung dan memberitahu kepadanya supaya mencari seorang calon isteri untuk saya kerana rasa sunyi tanpa seorang isteri,"
Bagaimanapun, keadaan itu telah membangkitkan semangat Zul untuk memberikan tumpuan kepada kerjaya dan penulisan skrip untuk drama dan filem.
Dia juga sering menggunakan masa terluang untuk menghasilkan skrip dan memberitahu setakat ini telah beberapa hasil tulisannya itu telah diterjemahkan sebagai drama di televisyen.
"Menulis skrip memberikan satu kepuasan berbeza kepada saya kerana tanpa disedari imaginasi dalam kepala saya dapat diterjemahkan dalam bentuk skrip. Kadang kala saya sendiri terkejut dengan apa yang telah saya buat," katanya.
Pelakon berbakat ini pernah berada di kemuncak populariti suatu ketika dahulu sebelum banyak bekerja di belakang tabir. Pasti ramai yang mahukan Zul menjadi pasangan hidupnya. jadi, jika Zul Huzaimy sunyi selepas bercerai, cepat-cepatlah cari pengganti. [sumber]Zul Huzaimy  ,zul huzaimy wiki,zul huzaimy bercerai,zul huzaimy drama,zul huzaimy marzuki,zul huzaimy 2012,zul huzaimy kelantan,zul huzaimy twitter,zul huzaimy cerai,zul huzaimy wikipedia,zul huzaimy biodata

Posted by Shafiq Mujahid on Saturday, May 5, 2012
Article about ZUL HUZAIMY SUNYI SELEPAS BERCERAI
- from the website NICE ZONES

ZUL HUZAIMY SUNYI SELEPAS BERCERAI

Based On: 10 out of 10 Ratings: 9305190 User Reviews: 51137 Reviewer: Shafiq Mujahid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan