Nuffnang

Selasa, 10 Julai 2012

Alif Satar - Google Blog Search

Alif Satar - Google Blog Search


<b>Alif Satar</b> Ucap Tahniah Sebab Menang Samsung Galaxy S II | cikgu <b>...</b>

Posted: 28 Nov 2011 08:52 AM PST

Saje je tweet @alif satar bagitau lagunya membawa tuah kepada saya. Dan dibalasnya ;


Alhamdulillah. Rezeki tahun baru hijrah. Rezeki adik Darwisy.
Rezeki birthday mama darwisy yang akan menjelang. Semuanya rezeki Allah meskipun entri saya dihantar 11 minit sebelum tarikh tamat disebabkan idea last minit saya dapat.


Tapi di sebalik ucapan tahniah yang saya terima di entri pengumuman beta dan entri saya tu, saya terjumpa satu peserta yang membuat entri tak puas hati akan kemenangan entri saya itu.

Ayat ni yang paling pedih sekali..hehe

But at last, just a single song overwhelmed all of the geeks' ability producing goods to entertain people.

Yes. I'm not a geek, i'm just an ordinary creature who belong to our creator, Allah. ( wah speaking nampak semenjak berpindah ke sekolah majoriti pelajar Cina ni..entah betul entah tidak grammar tu..hehe)

Lagu di bawah ini ke yang dimaksudkan? Saya rasa pihak beta.my dan mynewshub bukan tengok lagu ni saja je kan? Kan?


Lagu Smartphone Seperti Kamu yang saya ubah dari lagu Alif Satar.

Terima kasih beta.my dan mynewshub. ;). Tak lupa kepada entri Canggihnya Smartphone oleh kak yan itu . Jangan letak gambar saya ye..hehe.

P/s : Kadang² kita marahkan hujan, walhal itu rezeki Allah ;)

Lirik Lagu Rapuh – <b>Alif Satar</b> | Lirik

Posted: 28 Apr 2012 02:33 AM PDT

Lirik Lagu Rapuh – Alif Satar

Kemarau panjang hatiku lenggang
Ku tasbihkan namamu mengusir bimbang

Padamu kerinduan yang terabaikan
Terpahatlah diriku ke tebing terjang
Bukan yang aku kenal
Aku juga tak tahu

Betapa angkuhnya aku, menyakitimu
Tanpa ku sedari mencederai hatimu
Hingga kau pergi ku hanya sesali

Padamu kerinduan yang terabaikan
Terpahatlah diriku ke tebing terjang
Bukan yang aku kenal
Aku juga tak tahu

Betapa angkuhnya aku, menyakitimu
Tanpa ku sedari mencederai hatimu
Hingga kau pergi ku hanya sesali

Betapa rapuhnya aku
Kehilanganmu membuatku menangis
Telah ku pastikan hatiku
Ku ingin kamu kembali kepadaku


Lirik Lagu Rapuh – Alif Satar @ Lirikami

Tiada ulasan:

Catat Ulasan