Nuffnang

Isnin, 16 Julai 2012

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


Gambar <b>Elly Mazlein</b> Bertudung

Posted: 14 Jul 2012 05:01 AM PDT

Salam semua,

Terkini, Elly Mazlein yang telah menjadi tunangan orang pada 29 Mei 2012 yang lalu tampil bertudung. Walaubagaimanapun, Elly Mazlein tampil bertudung bukanlah atas dasar prinsip mahu bertudung sepenuhnya tetapi untuk lakonan dalam drama Bazar Al-Mubarak untuk bulan puasa nanti.

Apakah perkembangan kerjaya anda sekarang?
Ketika ini saya sedang sibuk menjalani beberapa penggambaran drama dan telefilem. Yang terbaharu, saya kini menjalani penggambaran drama sitkom berjudul Bazar Al-Mubarak yang akan ditayangkan pada bulan Ramadan ini.

Asyik sibuk dengan dunia lakonan, bagaimana pula dengan karier sebagai penyanyi?
Karier nyanyian saya masih lagi diteruskan dan banyak terlibat dengan beberapa projek seperti merakamkan lagu runut filem iaitu Awan Dania The Movie dan Aku, Kau Dan Dia.Pada bulan puasa ini saya akan berehat sebentar daripada dunia lakonan kerana akan masuk studio untuk menghasilkan single terbaharu. Cuma, saya tidak dapat menceritakan lebih lanjut mengenainya, tetapi lagu sudah ada dan kini tinggal masa untuk merakamkannya sahaja.Anda dilihat bertudung.

Adakah ini penampilan terkini anda?
Ketika ini saya masih lagi belum bertudung dan penampilan saya sekarang ini kerana menjalani penggambaran drama yang sedang saya lakonkan sekarang. Dalam drama ini saya membawakan watak sebagai Milah, seorang janda yang berniaga kuih-muih di bazar semasa bulan Ramadan.

Sama-sama kita doakan moga Elly Mazlein akan terbuka hati untuk bertudung kelak.

Sumber : bulanpurnama


Respon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan