Nuffnang

Ahad, 15 Julai 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Anti Graviti - <b>Faizal Tahir</b> @Lagubestbest Lyrics

Posted: 10 Jul 2012 06:20 AM PDT


Muzik Video: Anti Graviti - Faizal Tahir

Lirik Lagu: Anti Graviti - Faizal Tahir

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru

Bebas berlalu waktu yang takkan menunggu
Walau jauh ku tetap milikmu

Mahu ku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yang memikirkanmu selalu

Antigraviti aku
Graviti aku, kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

Jangan dibimbang
Waktu ku tamat di sini
Dan bermula episod baruku

Mahu ku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yang memikirkanmu selalu

Antigraviti aku
Graviti aku, kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

Berdegup laju menunggu saat bersatu
Nantikan aku kembali ke pangkuanmu
Dambakan kamu menerima aku
Mampukah waktu mengubati segala pilu yang lalu

Aku pulang
Aku pulang padamu
Kembaliku
Kembali padamu

Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan