Nuffnang

Khamis, 11 Oktober 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


arseto <b>adiputra</b>: A New Look of Benjamin

Posted: 10 Oct 2012 12:07 PM PDT

A new look of Benjamin, He is in Jakarta for few months

Directed and Photographed by Arseto Adiputra
Photo Assistant Sutoyo and Rustand
contact book_arsstudio@yahoo.com for booking

<b>Adi Putra</b> Dan Nora Danish Di Pratonton Filem Aku Terima Nikahnya |

Posted: 08 Oct 2012 09:03 PM PDT

Gandingan serasi ini sememangnya mempunyai peminat yang ramai dan mungkin itu akan menjadi resipi kejayaan bagi filem terbaru Metrowealth iaitu 'Aku Terima Nikahnya'? Apa pun hasilnya, realitinya kutipan filem-filem Melayu di Malaysia untuk tahun ini bolehlah dikatakan lesu, dan baru-baru ini kelesuan itu telah dibakar dengan sambutan hangat untuk filem Hantu Kapcai yang setakat ini mendapatkan kutipan memberangsangkan di pawagam.

11 Oktober ini akan menyaksikan pembukaan filem yang ditunggu-tinggu ini dan dua pelakon utama yang begitu menyerlah melaui drama Tentang Dhia iaitu Adi Putra dan si hot mama Nora Danish yang menerajuinya telah hadir ke majlis pratonton filem ini yang berlangsung 8 Oktober lepas (semalam). Adi kelihatan segak dengan kemeja putih dan seluar maroon manakala Nora Danish muncul dengan gaun simple warna hitam dan kelihatan anggun.

Photobucket

Khabarnya ramai peminat-peminat yang datang ke pratonton memberi sokongan termasuk peminat-peminat Adi Putra yang dipanggil Hotlovers, peminat Mon Ryanti iaitu Monlovers dan juga peminat-peminat Nora Danish. Tampak sweet sekali mereka bukan? Lagi lima keping gambar dari majlis pratonton Aku Terima Nikahnya dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar, Metrowealth Pictures.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan