Nuffnang

Khamis, 11 Oktober 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: 4 GAMBAR - <b>MAYA KARIN</b> YANG HUMBLE

Posted: 04 Sep 2012 12:00 AM PDT


Gambar Maya Karin yang dilantik menjadi model bagi kereta Ford Focus terbaru di pasaran. Nampaknya, rezeki Maya makin melimpah ruah kebelakangan ini meskipun dia sering mengembara ke luar negara.

Sememangnya, Maya seorang artis lain daripada yang lain. Dia pandai berdikari, merendah diri dan tidak gemar mencari publisiti murahan. Malah dengar kata, rumahnya di Damansara Perdana pun sedang dalam proses untuk dijual... mungkin kerana Maya mahu membeli rumah baru agaknya. Allahualam.

Klik untuk imej besar...

<b>Maya Karin</b> Saksikan F1 Singapore Grand Prix Dengan Pasukan <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2012 07:26 PM PDT

Bukan nak kata apa, tapi boleh kami katakan yang Maya Karin sebenarnya adalah antara aktress yang kami minati. Dengan tahap ke-eksklusiviti-an Maya Karin, bukan sahaja kami, malah dapat dirasakan ramai lagi 'kipas-susah-mati' heroin 'Ombak Rindu' ini diluar sana kan?

Terbaru dari aktress berusia 32 tahun ini, dia telah memuat-naik beberapa keping gambar ketika menghadiri perlumbaan F1 di Singapura.

Sejak akhir-akhir ini Maya Karin kerap ditemui di tempat-tempat yang berkaitan dengan kereta. Baru-baru ini, Maya Karin telah ditemui ketika menjadi hos untuk pelancaran kereta Ford Focus terbaru. Apa pun, kita anggap saja Maya Karin memang seorang peminat F1. Kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan