Nuffnang

Rabu, 3 Oktober 2012

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>Iqram Dinzly</b> Ada Niat Berhenti Berlakon | ROTIKAYA

Posted: 02 Oct 2012 09:03 AM PDT

Iqram Dinzly Ada Niat Berhenti Berlakon

Iqram Dinzly Ada Niat Berhenti BerlakonSesuai benar dengan watak yang sedang di'bawakan pelakon ini dalam drama bersiri JuliaIqram Dinzly kali ini mengajak peminat untuk melawat Korea Selatan.

Dengan kerjasama Safir GoTravel, Iqram Dinzly mengajak para peminat untuk bersama beliau mengembara ke Korea Selatan pada hujung tahun ini bersempena musim sejuk.

Bukan sekadar berpeluang untuk bermain ski bersama Iqram Dinzly nanti, peminat yang turut serta akan di'bawa melawat lokasi penggambaran drama Korea di'sana nanti.

Bercakap tentang soal peribadi, Iqram Dinzly sekali lagi hari ini mengatakan yang beliau kini dalam proses merubah diri ke arah kebaikan — & pernah berniat untuk berhenti berlakon.

Namun niat itu beliau padamkan begitu sahaja kerana tidak mahu terlalu nampak akan perubahan diri tetapi sudah mula menghindarkan perkara perkara yang melalaikan diri.

Menginjak usia 31 tahun, Iqram Dinzly memang ada keinginan untuk berkahwin cuma jodoh masih belum ada & beliau teringin untuk berjumpa jodoh di kota Mekah seperti Irma Hasmie.

Related Posts
Categories
Tag

<b>Iqram Dinzly</b> Berazam Berubah Jadi Baik

Posted: 02 Oct 2012 05:59 PM PDT

KUALA LUMPUR: Berita menggembirakan dari pelakon dan pengacara Iqram Dinzly yang kini telah berhasrat untuk berubah menjadi insan lebih baik seiring dengan peningkatan usianya yang kini sudah mencecah 31 tahun.

Iqram Dinzly Di Tarik Nikmat dan Keseronokan Duniawi

Iqram berkata, antara perubahan besar yang dialaminya termasuklah tiada keinginan untuk keluar berhibur, menjaga batas pergaulan dan mengawal tingkah laku.

"Saya bersyukur kerana Tuhan menarik nikmat dan keseronokan duniawi yang tidak patut ada dalam diri saya selama ini.

"Namun, saya tidak pernah kesal dengan apa juga kesilapan yang pernah berlaku kerana ia adalah pengalaman yang berguna untuk saya.

"Apa yang saya harapkan selepas ini agar saya menjadi insan yang lebih baik dan dijauhi daripada kesilapan lalu," katanya.

Iqram atau nama sebenarnya Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin berkata, kesedaran itu mula terbit sejak beberapa bulan selepas dia melihat kekacauan yang berleluasa di merata tempat ketika ini.

"Sukar untuk saya jelaskan dengan kata-kata tetapi kesedaran mula terbit sejak kebelakangan ini. Saya tidak mahu mencanangkannya kerana bimbang jika khalayak tersalah anggap.

"Saya mahu mengenali diri dan berubah ke arah kebaikan. Namun, proses hijrah ini bukan perkara remeh yang boleh dilakukan secara mengejut dan drastik. Ia perlu dilakukan secara berperingkat," katanya.

#Bersyukur dengan kesedaran yang semakin meluas di kalangan artis kini….

Info Artis @ forblogger.net

Connect Facebook

5.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan