Nuffnang

Isnin, 15 Oktober 2012

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


Hubungan Aidil Dan <b>Jue Aziz</b> Semakin Serius? |

Posted: 01 Oct 2012 11:01 PM PDT

Terkejut juga Abang Nara membaca artikel yang dikeluarkan di Utusan Malaysia ini. Mana taknya, daripada penulisan tersebut, dikatakan hubungan  Aidil Zafuan, suami Rita Rudaini dengan Jue Aziz sudah memasuki fasa yang serius. Tahap keseriusannya ialah apabila mereka berdua menggunakan perkataan "sayang" sebagai kata ganti diri.

aidil jue

Menurut artikel itu juga, Aidil dikatakan membeli sebuah beg tangan berjenama mewah di pusat membeli belah Pavilion. Beg itu dikatakan sebagai hadiah kepada Jue yang merajuk baru-baru ini. Agak pelik kalau perkara ini benar-benar terjadi kerana Jue sebelum ini mengakui hanya berkawan dengan Aidil.

aidil

Daripada tulisan di Utusan Malaysia ini juga, khabarnya Aidil telah menghantar surat permohonan cerai kepada peguam Rita Rudaini sehari dua yang lalu. Ini adalah permohonan cerai kali kedua yang dilakukan selepas Aidil menarik balik permohonan cerai yang pertama. Benar atau tidak, kena nantikan perkembangan kisah ini di mahkamah kelak.

aidil rita

Abang Nara cuma berharap agar kalau benar Aidil ada hubungan dengan Jue Aziz seperti yang ditulis dalam Utusan Malaysia ini, biarlah hubungan tersebut dilakukan selepas penceraian. Tak manis kalau bercinta dengan orang lain sedangkan status masih suami orang. Selesaikan apa yang patut dulu dan lepas tue nak buat apa suka hatilah. Tak gitu?

P.S: Selalu terlepas update terkini daripada Abang Nara? Jangan risau sebab anda boleh hilangkan masalah itu dengan follow BeautifulNara di Nuffnangx. Kalau anda pengguna android dan iPhone, silalah download apps Nuffnangx untuk memudahkan pembacaan BeautifulNara.

Baca Yang Ini Pulak:-


Rita Rudaini Mencabar <b>Jue Aziz</b> | MyNewsHub

Posted: 31 Aug 2012 03:08 AM PDT

Rita Rudaini menerusi sebuah akhbar telah mencabar Jue Aziz untuk mengemukakan bukti bahawa dia ialah orang yang bertanggungjawab menyebarkan gosip percintaan Jue Aziz dan suaminya, Aidil Zafuan.

Cabaran ini dibuat selepas kenyataan Jue Aziz di bawah dikeluarkan menerusi akhbar tersebut iaitu :

"Saya rasa Rita pun tahu yang suaminya ada berkenalan dengan perempuan lain, tetapi kenapa dia perlu kaitkan suaminya dengan saya pula?

"Adakah sebab saya dikenali ramai maka saya dijadikan mangsa dengan sesuka hati menuduh saya untuk meraih simpati masyarakat?

"Jika benar saya keluar dengan Aidil, tunjukkan bukti dan di mana. Jangan buat cerita yang kru produksi nampak kami keluar berdua kerana sepanjang masa saya sibuk dengan penggambaran di luar ibu kota," katanya.

Menurut Rita, kenyataan Jue Aziz itu jelas menuduh dirinya sebagai penyebar gosip mereka berdua.

Oleh kerana itu, Rita mencabar Jue Aziz untuk mengemukakan bukti bahawa dia ialah penyebar gosip tersebut.

"Saya cabar dia untuk kemukakan bukti apabila dia mendakwa saya menuduhnya mempunyai hubungan dengan suami saya.

Jika dia tidak dapat membuktikan tuduhan itu, saya mahu dia membuat permohonan maaf secara terbuka," katanya.

Menurut Rita, dia sendiri mengetahui tentang gosip ini (percintaan Aidil dan Jue) menerusi rakan media yang menghubungi untuk mendapatkan reaksinya berkaitan isu tersebut.

Rita telah mengetahui tentang hal tersebut semenjak Mac lalu dan tidak pernah menyebarkannya. – Sinar Harian Online

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

<b>Jue Aziz</b> Tidak Mahu Ambil Tindakan Kerana Gosip Dengan Aidil <b>...</b>

Posted: 02 Oct 2012 05:34 PM PDT

Berhubung dakwaan sebuah akhbar semalam yang Jue Aziz telah mendapat hadiah mahal daripada Aidil selain mendakwa hubungan Jue dan Aidil kini semakin serius dengan panggilan sayang, Jue Aziz telah ditemuramah oleh Kosmo! dan mendakwa semua cerita tersebut mengarut dan tidak betul. Menurut Jue, dia sendiri tidak tahu apa-apa dan sebab perkara ini boleh berlaku.

Mungkin orang itu gembira dengan membuat cerita-cerita seperti ini. Jadi, biarlah dia nak cakap apa. Bagi Jue, benda (gosip) itu semua tidak betul.

Ditanya mengapa dia tidak mengambil tindakan jika semua gosip itu tidak benar, Jue menjawab:-

Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi bila fikir balik saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami. Jadi, saya tidak jadi nak buat semua itu dan lebih selesa berdiam diri. Lagipun, saya tak sezalim itu untuk kenakan orang.

Dia juga mendakwa tahu siapa yang membuat gosip tersebut tetapi tidak mahu mendedahkannya:-

Mestilah saya tahu tapi saya tidak mahu dedahkan siapa dia. Biarlah saya dan dia sahaja yang tahu.

Ditanya tentang komen orang ramai tentang gosip tersebut, Jue menambah:-

Sebelum ini Jue dah bagi komen tentang benda (gosip) Jue dan Aidil, namun terpulang kepada orang tersebut. Sebab itu urusan dia dengan Allah.

Mengenai perkembangan kerjaya, Jue sedang sedang menjalani penggambaran sebuah program TV 26 episod untuk stesen Radio Televisyen Malaysia. Menurutnya, ada tawaran lain yang diterima tetapi buat masa ini dia mahu memberi tumpuan sepenuhnya terhadap program tersebut memandangkan dia baru sahaja habis penggambaran episod yang menjalani penggambaran di Sabah.

Bila sudah selesai semuanya, insya-Allah kalau ada tawaran lain, Jue tidak akan tolak.

Yang Ini Pun Best Jugak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan