Nuffnang

Khamis, 22 November 2012

shahir af - Google Blog Search

shahir af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Nov 2012 07:51 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Nov 2012 07:42 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Nov 2012 07:46 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Nov 2012 07:38 AM PST


<b>SHAHIR AF</b> KINI BERKEPALA BOTAK | Blog Bulan Purnama | blogr <b>...</b>

Posted: 06 Jul 2012 01:44 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]SHAHIR AF KINI BERKEPALA BOTAK | Blog Bulan Purnama. 4 bulan lepas oleh azuan di bulanpurnama89.blogspot.com. Baca Selanjutnya. anda mungkin juga meminati: SHERA AIYOB KINI DISAHKAN HAMIL · Lana Nordin Tak Kisah ...

Tonik Hati: <b>Shahir AF</b> Menghidap Penyakit Kanser Hati!

Posted: 10 May 2012 11:40 PM PDT

Berita yang baru diterima, Shahir AF disahkan menghidap penyakit kanser hati yang tidak serius. Berita yang agak sedih ini disampaikan sendiri oleh Shahir. Disebabkan penyakit ini lah, desas-desus masalah Shahir selama ini terjawab. Kerana Shahir memerlukan rehat daripada segala aktiviti nyanyian. Kepada peminat Shahir, doakan sahaja Shahir tabah menghadapi dugaan ini. Semoga Shahir aktif kembali dalam bidang nyanyian, walaupun terpaksa menelan hakikat sedemikian.
"Ketika itu saya ditahan di wad Hospital Az-Zahra, Bangi, Selangor selama dua hari akibat tekanan darah rendah. Tak sangka pula selepas membuat ujian, keputusan itu pula yang saya peroleh.

"Bagaimanapun, saya telah membuat ujian darah yang sama di hospital lain untuk mendapatkan pengesahan sebenar tentang penyakit tersebut dan Alhamdulillah, selepas diperiksa, penyakit saya ini belum sampai ke tahap serius.

"Mungkin kerana masalah pemakanan serta tekanan membuatkan kesan terhadap hati saya. Setakat ini saya masih lagi membuat pemeriksaan lanjutan dan keputusan baru akan diketahui pada minggu depan," katanya kepada mStar.

http://www.izyan.com/2011/02/shahir-af-menghidap-penyakit-kanser.html#

Pelakon Dari Mexico - Kembar <b>Shahir AF</b> | msDOTinfo

Posted: 07 Oct 2012 01:57 AM PDT

Mrs Fiza: Misi Mencari Durian, Shiela Rusli dan <b>Shahir AF</b>

Posted: 09 Jun 2012 06:30 PM PDT

Dah banyak hari tekak ni nak makan durian..akhirnya ke pasar tani di Presint 2 sana nun mencari durian..Kitorang memang jarang sangat pegi pasar tani..boleh dikira je kot bapa kali pegi sana sepanjang kahwin..hahaha

Dalam mata mencari-cari ternampak 2 gerai jual durian..ini sudah rezekiiiiii..Lalu membeli lah dengan senang hati..ngeee benda dicari dah jumpa kan..buat pa nak fikir lagi..hahaha


durian kampung 2 biji RM10..kampung pon sedappp..lemak manis gitu!

ni pulak Udang Merah..RM 17 sebiji..perghh dia punya sedap tu tak boleh nak gambarkan..hahaha..puas hati dowh walaupon mahal..

Shiela Rusli dan Shahir AF tengah shooting Ketuk-ketuk Ramadhan kat Pasar Tani..Kitorang snap je terus balik..malas nak tunggu lelama..Shiela Rusli ni selim giler uolllsss..Harus semangat nak selim balik lepas pantang ni.. *tetiba

Tiada ulasan:

Catat Komen