Nuffnang

Ahad, 25 November 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Minta Maaf ! – <b>Tomok</b> | buahmulut.com

Posted: 11 Nov 2012 11:47 AM PST

Muzik-Muzik Separuh Akhir minggu pertama sudah melabuhkan tirainya dan umum mengetahui siapa yang telah layak untuk keperingkat seterusnya. Bagi yang tidak layak pula harapan untuk keperingkat AJL pada kali ini sudah tertutup rapi peluangnya.


Tomok - Separuh Akhir Muzik-Muzik

Tomok yang menyampaikan lagu 'Aku Datang' gagal dalam usahanya kali ini utk ke final AJL. Crew kami yang berada di Sri Pentas 2 S.Alam sempat bertemu dengan Tomok seketika untuk bertanyakan tentang hal ini.


Tomok - Separuh Akhir Muzik-Muzik

Ujarnya "Tomok puas hati dengan persembahan tadi dan tak ada apa perkara yang perlu dikesalkan, mungkin tak ada rezeki pada tahun ini. Untuk Separuh akhir ini juga memang tak ada sebarang tekanan sangat untuk layak ke AJL. Lagipun peringkat sebegini pernah dilalui sebelumnya, jadi ok je bila lagu yang tomok pertaruhkan di Separuh Akhir Muzik-Muzik kali ini tidak tercalon untuk keperingkat seterusnya. Bukan satu masalah yang besar tak dapat masuk AJL. "

"Juri lebih arif dalam lagu yang dinilai oleh mereka. Untuk peminat yang sentiasa memberi sokongan kepada Tomok pula maaflah sebab lagu ini tidak berjaya ke AJL seperti mana harapan tinggi yang diletakkan oleh mereka semua. Keputusan seperti ini bukan saya yang tentukan. Tapi rata-rata yang tomok tengok sendiri dekat tweet semuanya puas hati dan diorang masih sokong tomok walaupun tidak ke final AJL" Jelas Tomok

p/s : Lebih Gambar Tomok Sekitar Muzik Muzik Separuh Akhir 2012 dilink berikut [Selanjutnya]

Random Posts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan