Nuffnang

Jumaat, 7 Disember 2012

Atilia - Google Blog Search

Atilia - Google Blog Search


<b>Atilia</b> Akui Bakal Tamatkan Zaman Bujang | MyNewsHub

Posted: 03 Dec 2012 10:16 PM PST

Penyanyi kecil molek, Atilia Haron mengakui dia sememangnya ingin berkahwin tetapi masih belum punya masa untuk menetapkan tarikh perkawinan.

Hubungannya dengan Bots, 34, kini sudahpun memasuki tahun keempat namun masing-masing belum berbincang mengenai masa dan lokasi yang sesuai untuk mengadakan hari bersejarah itu.

Namun, hatinya memang ingin kahwin cepat.

"Saya memang nak kahwin, tapi tidak tahu lagi bila.

"Tahun ini merupakan tahun yang sangat padat dan mungkin perkahwinan saya akan ditunda sehingga Januari tahun hadapan, itu pun belum tentu lagi," katanya yang dipetik menerusi Ohbulan, hari ini.

(KLIK -GAMBAR: Saat Pintu Kaabah Dibuka Dan Tangisan Imam Masjidil Haram)

Atilia menyifatkan yang Bots seorang yang sangat penyabar, pendiam dan mampu membuatkan dirinya selalu tersenyum.

Malah, hubungan yang mereka bina berjalan lancar tanpa ada sebarang gosip liar.

"Alhamdulillah, mungkin saya tidak pernah berahsia tentang hubungan kami dengan peminat, malah saya sering berkongsi di Twitter," katanya.

Menerusi perkembanga terbarunya, Atilia sedang membuat persiapan untuk mengadakan sebuah konsert mini di Jakarta, Indonesia pada penghujung tahun ini.

Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

<b>ATILIA</b> TANGGUH NIKAH AWAL TAHUN DEPAN | AMMBOI DOT COM

Posted: 29 Nov 2012 05:00 PM PST

Atilia Tangguh Nikah Awal Tahun Depan | Sebelum ini ada khabar angin yang menyatakan penyanyi Jazz, Atilia akan melangsungkan perkahwinan dengan kekasih hatinya pada bulan Disember ini. Terbaru, anak kepada penyanyi popular sekitar 70-an hingga 90-an, Salamiah Hassan ni dengarnya bakal menamatkan zaman jandanya tidak lama lagi.

"Memang kami ada rancang dan beritahu sebelum ini bahawa kami akan berkahwin pada Disember. Tetapi melihatkan kesibukan jadual saya yang penuh dengan pelbagai pertunjukan di hujung minggu sepanjang Disember, maka kami mengambil keputusan untuk menangguhkan dulu rancangan ini. Sayang pula nak tolak persembahan.

"Sebenarnya kami belum mendapat tarikh yang pasti untuk melangsungkan majlis. Cuma, mungkin kami akan berkahwin dan adakan majlis kecil-kecilan serta ringkas di rumah ayah saya sama ada pada bulan Januari atau Februari tahun depan. Setakat ini, tarikhnya belum pasti lagi. InsyAllah, apabila dapat tarikhnya nanti saya akan sebarkan melalui twitter untuk pengetahuan semua. Kami memang jenis orang yang suka buat kerja 'last minute'," kata Atilia sambil ketawa dalam laporan media hiburan online.

Sepanjang Disember ini, Atilia akan terbang ke China untuk urusan kerja pada 7, 8 dan 9 Disember dan selepas itu, dia akan terlibat dalam persembahan bersama Dato' Siti Nurhaliza untuk menjayakan konsert jazz. Atilia sebelum ini pernah berkahwin dengan Ariff Johan Abdul Aziz namun sayang rumah tangga yang dibina selama 10 tahun tidak berkekalan.

CARIAN BERKAITAN

  • sharnaaz ahmad dan ibu (2)
  • Senarai sekolah dengan keputusan upsr 2012 terbaik di johor bahru (2)
  • keputusan upsr2012 sek yag terbaik johor bahru (2)
  • atilia 2012 (2)
  • asmidar tidak layak ke final (2)

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan