Nuffnang

Selasa, 4 Disember 2012

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


Tentang Aku: Lirik Lagu &#39;Please Forgive Me - <b>Elly Mazlein</b> (OST <b>...</b>

Posted: 30 Nov 2012 07:57 PM PST

Please Forgive Me - Elly Mazlein
Ost Samarinda 'Putera Rayyan'


Tak pernah terbayang sebelumnya
Dengan mu telah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentang ku

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hati ku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You're always in my heart

Ternyata ku harus meninggalkan
Semua kenangan bersama mu
Maafkan ku memilih dirinya
Kerna ku tak mampu menolaknya

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hati ku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You're always in my heart

Tak pernah terbayang sebelumnya
Dengan mu telah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentang ku

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hati ku

Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You're always in my heart

You're always in my heart ....

Penyanyi : Elly Mazlein
Ciptaan : Julfekar


* First time dengar lagu ni masa tengok samarind Putera Rayyan kat tv 3 ... mendayu-dayu lagu nya ... kena lah ngan cite tu ... masa si Alisa tu tengah sedih-sedih ... lagu pulak sedih ... mendayu-dayu ... wahhh ... touching ... cari lagu ni ... rupanya dah kuar lagu ni sejak tahun 2011 lagi ... macam mana lah aku leh ketinggalan keretapi ... jauh plak tu ... sampai tak terkejar dibuatnya ... haha ... apapun lagu ni best ... sesuai untuk orang yang telah putus cinta .. makin bergenang airmata dibuatnya ... hahaha ... jiwang-jiwang ... karat-karat ... layanzzzz jek la ... huhu

Tiada ulasan:

Catat Komen