Nuffnang

Selasa, 4 Disember 2012

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


Pilihan Anda: <b>Fida Ibrahim</b> &#39;trauma&#39; diganggu teman wanita Zalif

Posted: 01 Dec 2012 07:33 PM PST

|

Dua hari lalu, Kosmo! laporkan seorang wanita tidak di'kenali mula mengganggu kehidupan Fida Ibrahim dengan pelbagai hamburan kata kata pedas melalui SMS & panggilan.

Fida Ibrahim mendakwa yang hidup beliau mula diganggu oleh wanita itu selepas hubungan rapat beliau dengan Zalif Sidek menjadi satu perkara yang di'ketahui khalayak umum.

"Sejak cerita tentang hubungan kami tersebar, hidup saya tidak tenteram apabila dia yang mendakwa sebagai teman wanita Zalif mula mengganggu hidup saya," ujar Fida Ibrahim.

"Tidak cukup dengan SMS, dia menelefon saya & menghambur kata-kata kesat agar menjauhkan diri daripada Zalif (Sidek)"

Oleh kerana gangguan wanita misteri ini, Fida Ibrahim berkata beliau tidak lagi membalas sebarang mesej dari Zalif Sidek & kini menganggap hubungan mereka sekadar kawan biasa.

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on 4:15 PM. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini MILIK ASAL PENULISNYA yang dikutip dari pelbagai sumber di dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. PENULIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan