Nuffnang

Ahad, 2 Disember 2012

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


.. huJaH minDa biCaRa Hati ..: :: <b>Fahrin Ahmad</b> ::

Posted: 15 Nov 2012 06:08 AM PST

well, sapa yang tahu akan maklum apa yang bakal saya perkatakan kali ini..
saya mengaku saya minat kat jejaka idaman Malaysia.. Orang minyak Encik Fahrin Ahmad..
hari ini dalam sejarah, 
 kami seperti tinggal di pedalaman hari ini kerana masalah air, heheh
tapi perkara yang lebih mengembirakan adalah FAHRIN AHMAD akhirnya balas tweet saya.. hahahaha
walaupun hanya begini, saya sangat3 gembira..
saya akan usaha lagi.. hahahaha
honestly saya rasa seperti menerima cinta baru dalam diri.. hahahah
but itulah kebenarannya..
ini kot rasa teruja apabila cinta diterima..
bukan sepertimana biasa, hanya bertepuk sebelah tangan..
apa2pun malam ini saya tidur dengan jiwa yang sangat3 ~~~~~~~
selain itu, shila amzah pun da tweet saya.. hehehe
pak ustaz saya.. mengharap menjadi imam setiap solat :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan