Nuffnang

Isnin, 17 Disember 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


Tertekan Dengan Tuduhan: <b>Scha al-Yahya</b> & Awal Ashaari Nafi <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2012 04:27 PM PDT

Walaupun gossip yang berlegar beberapa minggu lalu tidak menyatakan nama sesiapa, nampaknya pasangan ini terpaksa berhadapan persepsi negatif para peminat.

Semuanya gara gara nama Scha al-Yahya & Awal Ashaari yang di'kaitkan dengan kes kecurian di sebuah gedung pakaian jenama terkenal yang bari di'buka di Kuala Lumpur.

"Saya pening sebenarnya. Ada mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu," ujar Scha al-Yahya kepada mStar Online.

"Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya ini sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin"

Scha al-Yahya turut menemui pihak gedung pakaian tersebut & bertanyakan hal kecurian ini dan mereka menyatakan tiada kes kecurian yang berlaku seperti di'dakwa.

Namun, permintaan Scha al-Yahya supaya pihak mereka keluar dengan kenyataan rasmi menjelaskan perkara sebenar di'tolak kerana tiada sebab untuk mereka berbuat demikian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan