Nuffnang

Isnin, 18 Februari 2013

Faizal Hussein - Google Blog Search

Faizal Hussein - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Faizal Hussein</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Dec 2012 11:09 AM PST


<b>Faizal Hussein</b> Bergaduh Atas Tow-Truck?, Diana Amir Prihatin <b>...</b>

Posted: 18 Dec 2012 07:07 PM PST

Kredit gambar: Utusan Malaysia

Faizal Hussein, satu nama besar dalam industri seni kerana pengalamannya dah kira-kira 30 tahun tau. Memang otai la abang Faizal ni yang katanya gemar melakukan aksi-aksi lasak dalam filem lakonannnya. Sebab tu la dia terima untuk berlakon dalam filem aksi, Longkai selain mempunyai skrip yang menarik. Kata Faizal lagi, dalam filem Longkai dia akan melakukan aksi pergaduhan di atas tow-truck (penarik kereta rosak). Wow! Mesti hebat tak sabar rasanya nak tengok aksi yang dilakukan oleh Faizal sendiri tanpa menggunakan khidmat stunt man. Banyak lagi yang diceritakannya tentang babak-babak aksi dalam filem Longkai. Nak tau, boleh la selak halaman 26-27 sisipan Hits, Utusan Malaysia. 

Kredit gambar: Berita Harian

Ramai betul artis-artis Malaysia yang prihatin dengan nasib yang menimpa rakyat Palestin. Macam tu juga dengan Diana Amir yang turut sama menyertai misi bantuan untuk umat Islam di Gaza. Terbaru, Diana Amir terlibat dengan program Demi Palestin yang akan berlangsung Ahad ini (23 Disember 2012) di Pusat Kesenian Islam. Untuk mengetahui aktiviti-aktiviti yang akan diadakan selain dari mengutip derma, boleh la dapatkan Berita Harian dan selak muka surat 8 di ruangan Rap, Berita Harian.

Dalam episod malam ini, Inspektor Amir membuat rondaan di sekitar rumah Zura (lakonan Faralyna) tetapi apa yang menghairankan tiada satu pun tanda-tanda atau kelibat seseorang yang cuba memecah masuk rumah seperti yang didakwa Zura. Saksikan aksi mendebarkan dalam Rawan 10.30 malam ini di TV9 (Astro saluran 119).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan