Nuffnang

Selasa, 5 Februari 2013

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


AJL - <b>Shila Amzah</b> Buat Persiapan Di Saat Akhir - Gua.com.my

Posted: 03 Jan 2013 05:59 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Mempertaruhkan lagu ciptaannya sendiri, 'Patah Seribu', Shila Amzah mengakui dia melakukan persiapan di saat-saat akhir. Namun memberitahu akan cuba memberikan persembahan terbaik.

Sharnaaz Ahmad Kongkong Kerana <b>Shila Amzah</b> Bakal Isteri |

Posted: 09 Jan 2013 03:50 PM PST


Melalui pemerhatian, ramai yang suka, dan ramai juga yang menyampah dengan keterbukaan hubungan percintaaan yang ditampilkan oleh penyanyi Shila Amzah dengan pelakon Sharnaaz Ahmad.

Sering kali juga timbul cakap-cakap orang bahawa Sharnaaz ini agak baran dan sering mengongkong pergerakan Shila. Melalui mStar Online, Sharnaaz tidak menafikan yang dia mengongkong Shila, namun mempunyai alasan mengapa dia berbuat begitu. Menurut Sharnaaz, dia mengongkong Shila kerana menganggap penyanyi itu sebagai bakal isterinya.

Memang saya mengongkong dia kerana dia adalah bakal isteri saya dan kami amat serius dengan hubungan yang dijalinkan.

Jika dia hanya teman wanita biasa saya, mungkin saya tidak perlu peduli dengan apa yang dia lakukan tetapi dia adalah bakal isteri saya.

Sharnaaz juga memberitahu tidak mahu bercakap lagi soal percintaan, sebaliknya ingin menumpukan kepada soal perkahwinan dengan Shila.

Namun bukankah hubungan percintaan / perkahwinan yang baik patut berlandaskan pada kepercayaan antara pasangan?

Mungkin keduanya patut mengurangkan publisiti tentang perkahwinan selagi belum pasti bila ia akan terjadi. Maklumlah, manusia hanya merancang, hanya Tuhan yang menentukan. Kita doakan yang baik-baik saja.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan