Nuffnang

Selasa, 26 Mac 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> Sahkan Bakal Lahir Bayi Lelaki | OHBULAN!

Posted: 13 Mar 2013 09:18 PM PDT

Screen Shot 2013-03-14 at 12.12.19 PMTahniah 'in advance' kami ucapkan pada Jejai dan Fasha Sandha yang bakal dikurniakan cahayamata tak lama lagi. Menerusi tabloid Harian Metro, Fasha mendedahkan dia bakal menimang bayi lelaki sekitar penghujung Mac atau awal April ini.

"Saya tidak sabar menanti kehadiran bayi lelaki kami ini. Insya-Allah jika tiada aral melintang, saya akan melahirkan anak sulung pada penghujung Mac atau awal April depan."

Fasha turut memberitahu mereka amat gembira apabila mendapat tahu kandungannya adalah bayi lelaki.

"Memang kami berdua inginkan anak lelaki kerana dapat menjadi kawan kepada abangnya, Putra Rayqal Ramli (hasil perkahwinan pertama Rizal) yang kini berusia empat tahun. Lagipun kalau lelaki yang sulung, dia boleh menjaga ibu dan adik-beradiknya yang lain."

Wah, lepas ni bertambah meriahlah keluarga Jejai. Apa pun, OHBULAN! doakan pasangan ini sentiasa bahagia ke akhir hayat.

Tags: , , ,

Foto : <b>Fasha Sandha</b> Anjur Majlis Sambut Bakal Anak Pertama <b>...</b>

Posted: 24 Mar 2013 10:06 PM PDT

Fasha Sandha Baby Shower-13

Hampir bergelar ibu kepada anak pertamanya yang dijangkakan lahir tidak lama lagi, Fasha Sandha baru-baru ini telah menganjurkan sebuah majlis bagi meraikan berita gembira yang bakal menyusul tidak lama lagi.

Bertemakan warna biru, majlis ini turut dihadiri oleh beberapa orang lagi rakan selebriti lain seperti Eizlan Yusof, Amanda Misbun, Faradhiya, Zizan dan juga beberapa orang lagi artis popular lain.

Melalui foto yang dilihat dilaman Instagram Fasha, pelakon ini juga telah menerima banyak hadiah dari rakan-rakan. Tahniah pad Fasha dan juga Jejai yang bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi.

Jum lihat beberapa keping foto Fasha Sandha yang semakin berseri-seri selepas ini ya!

Tags: , ,

(15 GAMBAR)<b>Fasha Sandha</b> Rai Peminat Di Majlis Santai Dan <b>...</b>

Posted: 12 Mar 2013 09:00 PM PDT


Satu perkara yang Abang Nara kagumi tentang Fasha Sandha ialah kemesraannya dengan peminat-peminat. Fasha sering mengemaskini dan berinteraksi dengan peminatnya menerusi Facebook dan semalam, dia telah mengadakan majlis santai dan makan petang bersama para peminatnya.

fasha sandha

Rakan artis yang turut terlibat di dalam majlis ini ialah Zizan dan Didie Alias. Abang Nara suka melihat gambar keterujaan peminat-peminat Fasha dapat menatap wajah pelakon kegemaran mereka secara bertentang mata. Fasha pun nampak semakin "glowing" dengan kehamilan sudah mencecah 8 bulan.
fasha sandhaUntunglah peminat Fasha Sandha kerana dia begitu menghargai peminat-peminatnya. Semoga usaha sebegini akan diteruskan dan dicontohi oleh artis-artis lain. Lagi 13 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook We Love Fasha Sandha.

fasha sandha

P.S: Kalau anda perasan, wajah Hanez Suraya (kekasih Awi Rafael) memang semakin berseri-seri sejak kebelakangan ini. Aura White ialah rahsianya. Produk ini diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia jadi anda tak perlu risau. Klik di sini untuk melihat lebih banyak testimonial pengguna Aura White.

fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan