Nuffnang

Sabtu, 9 Mac 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


Saya Hanya Ingin Tahu Kenapa Dia Nak Ceraikan Saya – <b>Rita</b> <b>...</b>

Posted: 24 Feb 2013 09:10 PM PST

Rita Rudaini & Aidil

Pagi tadi telah berlangsungnya perbicaraan kes cerai antara pasangan penuh sensai Rita Rudaini dan Aidil Zafuan bertempat di  Mahkahmah Rendah Syariah Seremban, Negeri Sembilan.

Menerusi kes tersebut, Aidil Zafuan telah mengeluarkan kenyataan yang dirinya sudah tidak sayangkan Rita Rudaini dan seolah-olah pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim (JDT), ini sudah nekad untuk bercerai dengan pelakon tersebut.

Saya sudah tidak sayangkan dia. Saya tak ingin lagi hidup begini sebab dah berlarutan dan tiada jalan penyelesaian.

Namun begitu, nampaknya Rita tidak terkejut dengan kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Aidil dan menafikan dakwaan yang kononnya sebelum ini dia pernah meminta cerai dengan pemain bola itu.

Tak pernah. Kalau betul saya minta cerai, kenapa tak ceraikan?

Selagi dia masih sah sebagai suami saya, saya sayangkan dia. Saya hanya mahu tahu apa kesalahan saya sehingga dia mahu menceraikan saya.

Hasil perbicaraan hari ini, Hakim Hamizan Mohd Nor telah menunda proses lafaz cerai pasangan tersebut kepada 8 Mac 2013 dan kes akan dirujuk kepada Jawatankuasa Khas Pendamai di Pejabat Agama Daerah Seremban. 

Sumber : MD

Tags: , , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan