Nuffnang

Jumaat, 26 April 2013

Alif Satar - Google Blog Search

Alif Satar - Google Blog Search


Zamani 84: Hilang RM500,000 Kerana &#39;<b>Alif Satar</b>&#39;

Posted: 27 Jan 2013 07:17 AM PST

Korang tengok tak Rm1,000,000 Money Drop sebentar tadi? Adushh... Peserta tu awal2 dah hilang dekat setengah juta gara2 Alif Satar.. Kenapa? Sebab, dalam soalan: "Siapakah antara berikut merupakan artis yang berasal dari Singapura", peserta tersebut meletakkan sejumlah wang yang besar ke petak jawapan Alif Satar, sedangkan jawapan yang sebenar ialah Alif Aziz.. Apalagi, jatuh berguguran lah duit2 tu dari petak tu.. Huhu.. Sayangnya rasa duit sebanyak tu lesap di depan mata pada soalan yang kita anggap mudah, kan?
Ps: Kepada Encik Alif Satar & pembaca, jangan salah faham ae dengan tajuk entri ni.. Hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen