Nuffnang

Jumaat, 26 April 2013

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


love bunga querida: aku mekap <b>maya karin</b>

Posted: 21 Apr 2013 06:13 AM PDT

   

      ✿  Assalammualaikum  


     alhamdulillah maya karin suke sangat dengan hasil solekn dari air tangan aku yang serba kekurangan ni.
     aku buat mana yang mampu dan termampu. tapi akan sedaya upaya baiki dari masa ke semasa











     maya karin sangat kan! muahahah tapi ada iraslah... kadang ada iras macam pelakon ala sapa tu
     yang bawak watak cerita dunia baru watak ANITA tu haaaa... yezzaa... ;D
     customer ni aku tak cukur kening dia. aku guna teknik hide kemas-kemaskan. aceli kening dia dah
     siap kemas dengan cantek so aku cantekkan dan kemaskan lagi je. 
     alhamdulillah dia suka. :D maaf jika ada yang kurang ye beb T__T hueeekk~
     terima kasih sudi membaca

Tiada ulasan:

Catat Komen